printlogo


کد خبر: 205227تاریخ: 1397/11/1 00:00
اخبار

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با مراجع عظام تقلید
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با سفر به شهر مقدس قم، با مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش سپاه نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با سفر به شهر مقدس قم، با آیات عظام و مراجع تقلید حضرات مکارم‌شیرازی، نوری‌همدانی و جوادی‌آملی دیدار و گفت‌وگو کرد. حاجی‌صادقی در این دیدار‌ها به ارائه گزارشی از اقدامات سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و اجرای پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی در نقاط کم‌برخوردار و محروم کشور پرداخت. نماینده ولی‌فقیه در سپاه همچنین گزارشی از اقدامات سپاه در حوزه معنویت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به آحاد کارکنان سپاه و بسیجیان ارائه کرد. مراجع عظام تقلید نیز در این دیدار‌ها تمسک به قرآن و آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام را چراغ روشنگر مسیر هدایت انسان توصیف و توصیه‌ها و رهنمود‌هایی درباره حفظ و ارتقای بصیرت دینی و روحیه انقلابی آحاد پاسداران و بسیجیان ایراد کردند.

ضربه وزارت اطلاعات به باند قاچاق نقره از چین
وزارت اطلاعات باند قاچاق سازمان‌یافته زیورآلات نقره ‌چینی به داخل کشور را کشف و ۹ نفر از قاچاقچیان را دستگیر کرد.  به گزارش فارس، سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان شرقی باند قاچاق سازمان‌یافته زیورآلات نقره چینی به داخل کشور را کشف و 9 نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند. بنا بر این گزارش، قاچاقچیان محموله‌های نقره را از چین به مقصد عراق و سپس با جاسازی در اتوبوس به تهران منتقل می‌کردند تا به صورت شبکه سراسری در سطح کشور توزیع شود که نتیجه این اقدامات به تعطیلی کشیده شدن واحدهای نقره‌سازی و بیکاری فعالان این بخش شده بود. بر اساس اعترافات به‌دست آمده از متهمان، این باند از سال 92 تاکنون حدود 23 تن زیورآلات نقره به ارزش 100 میلیارد تومان (قیمت کارخانه‌ای) قاچاق کرده‌اند.

هیچ سازشی در حوزه موشکی نخواهیم داشت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اروپا سیاست دیکته‌شده کاخ سفید را تکرار می‌کند، درحالی که جمهوری اسلامی به هیچ وجه از اقدامات موشکی خود گامی به عقب بر‌ نمی‌دارد. ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به تغییر مواضع اخیر اروپا نسبت به ایران و اولتیماتوم برخی دیپلمات‌های اروپایی مبنی بر توقف آزمایش‌های موشکی گفت: آنها مجوز قانونی برای ورود به مسائل موشکی ما را ندارند و حتی قرار بود در این زمینه با ما همکاری لازم را نیز داشته باشند. نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار به بدعهدی اروپایی‌ها در ایجاد سازوکار SPV اشاره و بیان کرد: قرار بود برای برقراری ارتباط پولی و بانکی کانالی را ظرف 2 هفته ایجاد کنند اما الان چندین ماه از این موضوع می‌گذرد و نتوانسته‌اند به تصمیم درستی برسند. این نماینده افزود: به طور کلی نمی‌توانیم به اروپا و آمریکا اعتماد داشته باشیم و باید بحث دفاعی و امنیتی خود را با قدرت دنبال کنیم و هیچ سازشی در این حوزه قابل قبول نیست.

فلسطین همچنان در برابر رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد
نماینده جنبش حماس در ایران گفت: راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز «بازگشت» با مشارکت مردم بی‌دفاع همچنان ادامه دارد و ما ملت فلسطین همچنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهیم کرد. به گزارش مهر، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در ایران بعدازظهر دیروز در نهمین همایش غزه نماد مقاومت، اظهار داشت: شاید بتوان رخداد شاخص سیاسی سال گذشته را که محصول مقاومت در مساله‌ فلسطین بود همان راهپیمایی‌های بازگشت و تاثیرات راهبردی آن بر فلسطین، منطقه و جهان دانست. این راهپیمایی‌ها توانست بار دیگر آرمان فلسطین و روحیه مبارزاتی را احیا کند و از آن اهرم فشاری بالقوه بر رژیم اشغالگر صهیونیستی بسازد. وی افزود: راهپیمایی‌های بازگشت با شکستن محاصره توانست طرحی مردمی را برای مقاومت جانانه در برابر به اصطلاح «قرارداد قرن» سروسامان بخشد. این راهپیمایی‌ها با هدف مقابله با انتقال سفارت آمریکا انجام شد و در واقع پیامی با هدف مقابله با طرح‌های نفوذ، عادی‌سازی روابط و هماهنگی با اشغالگر در سطح کشوری و منطقه‌ای بود.


Page Generated in 0/0047 sec