printlogo


کد خبر: 205229تاریخ: 1397/11/1 00:00
خرید بازیکنان مصدوم، بلای جان آبی‌ها
همیشه یک جای کار می لنگد

زهره فلاح‌زاده: حداقل ۲ سال است مدیران باشگاه استقلال پشت قرارداد بستن با بازیکنان جدیدشان هیچ فکری نکرده‌اند و تا دل‌تان بخواهد بسیاری از این بازیکنان آمدند و پولی به جیب زدند و رفتند؛ از بویان مصدومی که حتی جواد قراب، عضو سابق هیات مدیره استقلال هم گفته بود با وجود مصدومیت و مخالفت اعضای هیات مدیره با مسؤولان باشگاه قرارداد بسته بود تا علی کریمی، میثم تیموری و مرتضی آقاخان در این فصل!
بویان فصل گذشته همزمان با مامه تیام، ستاره موفق آبی‌ها به ایران آمد و کل زمان بازی کردنش ۹۰ دقیقه هم نشد و با وجود داشتن قرارداد در این فصل، از تیم جدا شد.
علی کریمی نیز با مصدومیت و به دلیل عجله‌ای که برای پر کردن جای امید ابراهیمی وجود داشت با آبی‌ها قرارداد بست. کریمی با وجود آنکه نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت اما مصدومیت‌های پی در پی، او را هر از گاهی از ترکیب دور نگه می‌داشت. کریمی بابت مصدومیت هم جام‌جهانی و هم جام ملت‌های آسیا را از دست داد؛ مصدومیتی که دکتر امین نوروزی، پزشک باشگاه، در زمان عقد قرارداد این بازیکن گوشزد کرده بود اما مدیران باشگاه گوشی نداشتند که صدای او را بشنوند!
میثم تیموری دیگر بازیکن استقلال بود که با مصدومیت به استقلال آمد و تمرینات ابتدای فصل تیم را از دست داد. ناآماده بودن تیموری تا حدی بود که از لیست استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا هم خط خورد و آبی‌ها را در یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها همراهی نکرد.
مصدومیت علی کریمی چندان حاد نیست و میثم تیموری هم از اواخر نیم‌فصل اول سلامتی خودش را به دست آورده اما بزرگ‌ترین معضل باشگاه استقلال مصدومیت دوباره مرتضی آقاخان‌ است که پیش از این انتظار می‌رفت بزودی به ترکیب تیم برسد.
آقاخان در ابتدای فصل با مصدومیت به باشگاه استقلال آمد و هنوز چند روزی از آمدنش به تیم نگذشته بود که مچ پای خود را به تیغ جراحان سپرد. این بازیکن هم نیم‌فصل اول لیگ و هم لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و در شرایطی که خود را برای نیم‌فصل دوم آماده می‌کرد، بار دیگر مصدوم شد و احتمال اینکه از لیست استقلال خارج شود بسیار زیاد است.
استقلالی‌ها در فصل نقل و انتقالات تا بدین لحظه عملکرد موفقی نداشته‌ و بازیکنی به لیست خود اضافه نکرده‌اند؛ حال اگر آقاخانی که در نیم‌فصل دوم رویش حساب باز کرده بودند هم از فهرست آبی‌ها خط بخورد، به نظر می‌رسد وضعیت این تیم بحرانی‌تر از قبل هم می‌شود.
البته مدیرانی که چنین خبطی کردند و بدون تست پزشکی بازیکن به خدمت ‌گرفتند، در حال حاضر جایی در باشگاه ندارند و پیش از اینکه دست‌شان رو شود از جمع آبی‌ها جدا شدند؛ مدیرانی که به گرفتن تست پزشکی از بازیکنان اعتقاد چندانی نداشتند و تنها فکر و ذهن‌شان پر کردن لیست‌شان بود.
حالا باید دید وضعیت نقل و انتقالاتی استقلالی‌ها به کجا می‌رسد و آیا قلابی دارند که ماهی‌ای بگیرند یا اینکه باید به فکر خزهای
کف دریا باشند تا بلکه جای خالی قبلی‌ها را پرکنند!
 


Page Generated in 0/0057 sec