printlogo


کد خبر: 205267تاریخ: 1397/11/2 00:00
اخبار

مأموریت آیت‌الله آملی به دادستان کل کشور برای آزادی خانم هاشمی
رئیس قوه‌قضائیه در جلسه مسؤولان عالی قضایی با انتقاد شدید از بازداشت غیرقانونی مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی شبکه خبری Press TV از سوی آمریکا، نسبت به ترویج عادت تجاوز به حقوق انسان‌ها توسط آمریکا و غرب ابراز تاسف کرد و گفت: امروز استفاده ابزاری آمریکا و غرب از مقوله «حقوق بشر» بخوبی آشکار است. در حادثه اخیر، مدعی هستند این خبرنگار به عنوان «شاهد» بازداشت شده است! نخستین بار است که می‌شنویم یک کشوری تبعه خود را که بیم فرار او هم نمی‌رود، در وطن خودش به عنوان شاهد بازداشت کند.
به گزارش میزان، آیت‌الله صادق آملی مسؤولیت هرگونه آسیب احتمالی به خبرنگار PressTV را متوجه دستگاه قضایی ایالات متحده دانست و با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد مشکل آمریکا با این خبرنگار به سبب دفاع او از انقلاب اسلامی ایران و انتقاد از جنایات آمریکا در نقاط مختلف جهان است، دادستان کل کشور را مامور کرد تمام اقدامات لازم در چارچوب قانون آیین دادرسی کیفری را از باب دفاع از حقوق عامه برای آزادی این خبرنگار آمریکایی انجام دهد.

«افتخار به گذشته، امید به آینده» شعار دهه فجر چله انقلاب
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری برنامه‌های کلان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد. نصرت‌الله لطفی دیروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های کلان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد، ارائه کارنامه 40 ساله نظام مقدس دینی انجام خواهد شد و این کار در محدوده ماموریت یک یا 2 نهاد تعریف نمی‌شود. لطفی خاطرنشان کرد: مسأله مهم این است که در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و شرایط اقتصادی جامعه باز هم با شور و نشاط به دنیا و به‌خصوص دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ثابت کنیم که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم و به کوری چشم آنها با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» آن را جشن می‌گیریم. لطفی همچنین با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: امسال افتخار داریم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با پرچم‌های مزین به نام مبارک حضرت زهرا(س) در کنار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی برگزار کنیم. قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به تعداد برنامه‌‌های در نظر گرفته شده برای ایام دهه فجر امسال گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بیش از 40 هزار برنامه در صدها سرفصل فعالیت و برنامه‌های شاخص در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

مراسم ترحیم سردار «احمد فضائلی» برگزار شد
مراسم ترحیم سردار «احمد فضائلی» فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع) عصر دیروز (دوشنبه) با حضور جمعی از فرماندهان و مسؤولان لشکری و کشوری در مسجد نور تهران برگزار شد. به گزارش فارس، در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر معظم انقلاب، سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر مصطفی ایزدی، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع)، سردار حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح، سردار سیدمسعود جزایری مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه، سردار مرتضی قربانی و محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یافتند.
 


Page Generated in 0/0052 sec