printlogo


کد خبر: 205281تاریخ: 1397/11/2 00:00
اخبار

نتایج  یک نظرسنجی نشان داد
رأی ۹۰ درصدی به نصب کارتخوان در مطب‌ها
بیش از ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی خواستار نصب اجباری کارتخوان در مطب پزشکان شدند.
 به گزارش تسنیم، برنامه پایش در پرسش نظرسنجی خود از مردم پرسید آیا موافقید نصب کارتخوان در مطب پزشکان اجباری شود؟
در پایان این نظرسنجی بیش از 90 درصد شرکت‌کنندگان عنوان کردند نصب کارتخوان در مطب پزشکان اجباری شود. همچنین 20/9‌درصد نیز اعتقاد داشتند نیازی به اجباری شدن این موضوع نیست.
عباس گودرزی، نماینده مجلس در این برنامه گفت: در کمیسیون تلفیق 2 مصوبه داشتیم؛ یک مصوبه درباره شفاف‌‌سازی درآمدها در نظام پزشکی و یک مصوبه درباره اخذ مالیات از جامعه پزشکان.
در حال حاضر بر اساس نظر رسمی سازمان مالیاتی، مالیات جامعه پزشکی 50 میلیارد تومان است، با یک حساب سرانگشتی این درآمد برای هر پزشک یک میلیون تومان می‌شود. چه کسی باور می‌کند درآمد یک پزشک یک میلیون تومان است؟


معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد
افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به 4 هزار
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در آستانه رسیدن به مرز 4 هزار است.
به گزارش تسنیم، سورنا ستاری با بیان اینکه هدف ما بسط و گسترش اقتصاد دانش‌بنیان و بالفعل کردن ظرفیت‌هاست، اظهار داشت: اتفاقاتی که این روزها در دانشگاه‌ها، مراکز نوآوری و پارک‌های فناوری استان‌ها می‌افتد، جزو ارزنده‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، نقش‌آفرینی برجسته کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و فناور در سپهر اقتصاد کشور را یکی از مهم‌ترین این دستاوردها برشمرد و افزود: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در آستانه رسیدن به مرز 4 هزار است و سال گذشته درآمد این شرکت‌ها به 60 هزار میلیارد تومان رسید.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد
برخورد با دفاتر  خدمات ارتباطی متخلف
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از انتقادات صریح رئیس‌جمهور نسبت به پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم، با اولتیماتوم به دفاتر خدمات ارتباطی، نخستین گام اجرایی برای برخورد با متخلفان را برداشت.
به گزارش تسنیم، در پی انتقاد صریح دیروز صبح رئیس‌جمهور از گسترش دامنه پیامک‌های تبلیغاتی و آزار و اذیت‌هایی که برای مردم به وجود آورده است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اولتیماتوم داد. آذری‌جهرمی با انتشار توئیتی، دفاتر خدمات ارتباطی را خطاب قرار داد و نوشت: اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه‌های غیرقانونی سیمکارت تلفن همراه در اختیار ارسال‌کنندگان پیامک‌های مزاحم قرار  می‌دهند.
 وی جریمه این دفاتر متخلف را «لغو مجوز» بدون اغماض و پذیرش توجیه در قبال این تخلف دانست که طی ابلاغیه‌ای به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ و عملا از همین امروز اجرایی خواهد شد.
این اولتیماتوم در حالی داده شده که پیش از این نیز وزارت ارتباطات راهکار جدید مقابله با پیامک‌های مزاحم را احصا و کشف کرده
 بود.
 


Page Generated in 0/0050 sec