printlogo


کد خبر: 205293تاریخ: 1397/11/2 00:00
شهر باغستان در مسیر توسعه و آبادانی

سپیده حاصلی‌پناه: شهردار باغستان گفت: «شورای اسلامی‌ شهر باغستان همپای شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی و با نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی ما را یاری کرده‌اند و شهر باغستان در مسیر توسعه و آبادانی حرکت می‌کند».
حسن رنجبر در نشستی که با حضور خبرنگاران و جلال امامی (‌رئیس شورای اسلامی ‌شهر باغستان) و اسماعیل صادق‌زاده (مدیر روابط‌عمومی‌ فرمانداری شهریار) برگزار شد، اظهار داشت: «رسیدن به اهداف عالیه هر سازمانی پیش‌بینی چشم‌اندازهای بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت است که تحقق آنها نیز منوط به همکاری، تعامل و فرصت‌سازی برای پیگیری امور محوله است».
رنجبر در رابطه‌ با این موضوع که سعی و تلاش مجموعه مدیریت شهرداری و شورای اسلامی ‌باغستان، فراهم‌ کردن محیطی آرام به‌همراه خدمات شهری متوازن در نقاط مختلف شهر است، افزود: «شورای اسلامی‌ شهر باغستان همپای شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی و با نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی ما را یاری کرده‌اند». شهردار باغستان با اشاره‌ به ‌اینکه خدمات شایان ذکری بر ‌اساس منابع و امکانات موجود به شهروندان باغستانی ارائه می‌شود، تصریح کرد: «اگر کمک و همراهی و تعامل شورا ‌نبود، به‌طور ‌حتم در نحوه خدمات‌رسانی دچار چالش‌های مدیریتی می‌شدیم».


Page Generated in 0/0051 sec