printlogo


کد خبر: 205366تاریخ: 1397/11/3 00:00
اخبار

آخرین وضعیت بازیگر پیشکسوت
اکبر عبدی از بیمارستان مرخص شد
مدیر تولید سریال «شش قهرمان و نصفی» با اشاره به وضعیت جسمانی اکبر عبدی بیان کرد که وی به دلیل افزایش فشار خون به بیمارستان رفته بود و بعد از ساعاتی مرخص شد. به گزارش مهر، هاشم علی‌اکبری، مدیر تولید سریال «شش قهرمان و نصفی» که این روزها در آمل به کارگردانی حسین قناعت در حال تصویربرداری است درباره وضعیت اکبر عبدی، بازیگر این سریال که دیروز دوم بهمن به بیمارستان رفت، گفت: اکبر عبدی به دلیل افزایش فشار خون و تعریق و لرز به بیمارستان رفت و ساعاتی در بیمارستان استراحت کرد. وی ادامه داد: با این حال وضعیت جسمانی وی خوب است و از بیمارستان مرخص شد. مدیر تولید سریال «شش قهرمان و نصفی» اظهار کرد: طی ملاقاتی که با اکبر عبدی داشتیم حالش خوب است و امروز می‌تواند برای تصویربرداری سریال به لوکیشن بازگردد.


برگزاری جشنواره سرود «مدرسه انقلاب» در بیش از 4000 مدرسه
بخش ویژه سرود جشنواره مدرسه انقلاب با سرودهایی از آلبوم بزرگراه در 4 هزار مدرسه متوسطه دوم کشور برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، جشنواره مدرسه انقلاب که به همت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در 4 هزار مدرسه متوسطه دوم کشور برگزار می‌شود، امسال و در بخش ویژه سرود بر اساس 2 قطعه سرود آلبوم بزرگراه پذیرای اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزی خواهد بود. بر این اساس در بخش ویژه سرود جشنواره مدرسه انقلاب، 2 قطعه سرود «باغبون» و «هفتمین دقیقه» با مضامینی از 2 شهید والامقام برونسی و طهرانی‌مقدم در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته ‌است تا دانش‌آموزان با بازخوانی یکی از این دو سرود در جشنواره شرکت کنند. دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند تا پایان اسفندماه و از طریق سامانه جشنواره به نشانی  www.madreseenghelab.com آثار خود را ارسال کنند که پس از داوری سرودهای ارسال شده، به آثار برگزیده در اختتامیه جشنواره هدایایی تقدیم خواهد شد. گفتنی است هفتمین دوره جشنواره مدرسه انقلاب با محوریت روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان نسل سومی از 12 بهمن‌ماه در بیش از 4 هزار مدرسه متوسطه سراسر کشور برگزار می‌شود.


«ترامپ» نامزد بدترین بازیگر سال شد!
«دونالد ترامپ» به همراه جمعی از بازیگران مطرح آمریکایی، نامزد جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر سال هالیوود شد. به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، اسامی نامزدهای جایزه تمشک طلایی برای معرفی بدترین‌های سال هالیوود در شاخه‌های مختلف اعلام شد و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای حضور در مستند انتقادی «فارنهایت ۹//۱۱» ساخته «مایکل مور» و همچنین فیلم تبلیغاتی «مرگ یک ملت» به کارگردانی «دنیس دسوزا» نامزد بدترین بازیگر سال شد و «ملانیا ترامپ» همسر وی نیز در شاخه بدترین بازیگر نقش مکمل شانس کسب جایزه دارد. در بخش بدترین بازیگر مرد، نام چهره‌های سرشناسی چون «جانی دپ» برای صداپیشگی در انیمیشن «شرلوک گنومز»، «جان تراولتا» (گاتی)، «بروس ویلیس» (آرزوی مرگ) و «ویل فارل» (هولمز و واتسون) در کنار ترامپ قرار گرفته است و «جیمی فاکس» نیز برای بازی در فیلم «رابین هود» نامزد بدترین نقش مکمل مرد شده است. همچنین «هلن میرن» بازیگر برنده اسکار انگلیسی هم برای بازی در فیلم «وینچستر» در کنار چهره‌های مطرحی چون «جنیفر گارنر»، «امبر هرد»، «ملیسا مک‌کارتی» و «آماندا سیفورد» نامزد جایزه تمشک طلایی بازیگر نقش اصلی زن هستند.  اما در بخش بدترین فیلم سال «گاتی»، «قتل‌های اوقات خوشی»، «هولمز و واتسون»، «رابین هود» و «وینچستر» برای کسب جایزه اول این رویداد سینمایی رقابت می‌کنند و «اتان هاوک» (هولمز و واتسون»، «کوین کانلی» (گاتی)، «جیمز فولی» (پنجاه سایه آزادشده)، «برایان هنسن» (قتل‌های اوقات خوشی) و برادران «اسپیرگ» (وینچستر) نامزد شاخه بدترین کارگردان سال شده‌اند. مراسم اهدای جوایز برندگان نهایی جایزه تمشک طلایی روز ۲۳ فوریه (۴ اسفند) یک روز پیش از برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0177 sec