printlogo


کد خبر: 205372تاریخ: 1397/11/3 00:00
اخبار

محسن مسلمان از ذوب‌آهن به سپاهان رفت
قرارداد محسن مسلمان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با این تیم رسما فسخ شد. محسن مسلمان که این فصل از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده بود نتوانست انتظارات فنی این باشگاه را برآورده کند. مسلمان علاوه بر اینکه در لیست مازاد امید نمازی، سرمربی پیشین ذوب‌آهن قرار داشت، مورد توجه علیرضا منصوریان سرمربی جدید این تیم هم قرار نگرفت و در نهایت دیروز رسما از این تیم جدا شد.
باشگاه ذوب‌آهن دیروز درباره مسلمان نوشت: «با توجه به درخواست کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن و با مذاکره مستقیم با محسن مسلمان، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن، قرارداد این بازیکن با توافق دوجانبه فسخ شد».
مسلمان درحالی از ذوب‌آهن کنار گذاشته شده است که پیش از این برانکو هم او را از پرسپولیس کنار گذاشته بود. این بازیکن در زمان حضور امید نمازی در ذوب‌آهن مشکلاتی را ایجاد کرده بود اما منصوریان نتوانست شرایط وی را تحمل کند و عذرش را خواست.
او ساعاتی بعد از فسخ قرارداد به باشگاه سپاهان رفت و با دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر قرارداد بست.

تعیین ورزشگاه محل بازی استقلال و الهلال
باشگاه استقلال ورزشگاه مورد نظرش جهت میزبانی از الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد.
باشگاه استقلال ورزشگاه «حمد بن‌خلیفه» در کشور قطر را به عنوان ورزشگاه شماره یک و ورزشگاه کربلا را به عنوان ورزشگاه شماره 2 برای میزبانی از تیم فوتبال الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به AFC معرفی کرده بود که در نهایت با موافقت فدراسیون فوتبال قطر، ورزشگاه اختصاصی باشگاه الاهلی، با نام «حمد بن‌خلیفه» میزبان دیدار استقلال خواهد بود.

داور قطری بازی ایران و چین را سوت می زند
یک داور قطری قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین را برعهده خواهد داشت.
براساس اعلام مسؤولان برگزاری رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در امارات، «عبدالرحمن جاسم» داور 31 ساله قطری قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و چین را بر عهده خواهد داشت.
این بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا پنجشنبه 4 بهمن از ساعت 19:30 به وقت تهران در ابوظبی برگزار می‌شود.
محمد عبدالله از امارات نیز دیگر دیدار روز پنجشنبه بین ژاپن و ویتنام را سوت خواهد زد.

کره‌جنوبی موفق به حذف بحرین شد
تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی با غلبه بر بحرین در وقت‌‌های اضافه به عنوان چهارمین نماینده شرق آسیا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.
در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا  روز گذشته  کره‌جنوبی و بحرین در ورزشگاه «آل‌راشد» به مصاف هم رفتند که دیدار 2 تیم در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه بکشد. در نیمه اول وقت‌های اضافه کره به گل رسید و در نهایت بازی با همین نتیجه 2 بر یک به سود کره‌جنوبی خاتمه یافت تا چهارمین تیم شرق آسیا راهی یک‌چهارم نهایی شود.
کره که با بازگشت سون در خط حمله زهردار نشان می‌دهد، در بیشتر زمان بازی مالک توپ و میدان بود و در نقطه مقابل، بحرین در ضدحمله خطرناک نشان می‌داد. در نیمه اول کره چند موقعیت مناسب ایجاد کرد اما تنها یک بار در دقیقه 44 توانست از لایه‌های دفاعی بحرین عبور کند.
با آغاز نیمه دوم، کره برای تضمین برتری و رسیدن به گل دوم، بهترین دفاع را در حمله ‌دید. در نقطه مقابل بحرین پشت دفاع کره را تنها با حضور یک مهاجم نشانه گرفته بود و با پاس‌های بلند پشت دفاع سعی در غافلگیری کره‌ای‌ها داشت که در نهایت در دقیقه 77 محمد سعد الرمیحی تلاش بحرینی‌ها را به ثمر رساند تا بازی در 90 دقیقه با تساوی خاتمه یابد و مصاف 2 تیم به وقت‌های اضافه کشیده شد.
کره در دقیقه 107 توسط کیم جین‌سو به گل  دست یافت و در نیمه دوم وقت‌های اضافه هم توانست حریف را کنترل کند تا به این ترتیب راهی یک‌چهارم نهایی شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec