printlogo


کد خبر: 205631تاریخ: 1397/11/9 00:00
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران اعلام کرد
گران‌فروشی 50 درصدی گوشت

گروه اجتماعی: مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به گزارش‌هایی که در ارتباط  با گران‌فروشی گوشت قرمز دریافت شده است، گفت: گران‌فروشی تا ۴۰ و ۵۰ درصد هم گزارش شده است که در برخی موارد صحت داشت.
محمدعلی اسفنانی در ارتباط با گران‌فروشی گوشت قرمز به تسنیم گفت: گزارش‌های گران‌فروشی بیش از 50 درصد هم دریافت کرده‌ایم اما متوسط گزارش‌ها 40 تا 50 درصد بوده که بررسی‌های ما نشان داد در برخی موارد صحت داشته است. وی قاچاق دام زنده به کشورهای همسایه، گران شدن نهاده‌های دامی و کاهش تولید دام به علت خشکسالی و گرانی خوراک دام را 3 علت عمده درباره گرانی گوشت قرمز دانست و افزود: متولیان تهیه و توزیع گوشت، وزارت جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام هر 3 قائل به قاچاق دام زنده از کشور هستند اما ما خودمان نقش گران شدن نهاده‌های دامی را در گران شدن گوشت پررنگ نمی‌دانیم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه  قیمت گوشت قرمز تولید داخل تابع عرضه و تقاضاست اما گوشت وارداتی طبق قانون باید از سوی وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار قیمت‌گذاری شود، افزود: از 2 روز پیش برنامه جدید مشترکی را با دادستانی تهران برای نظارت بر بازار گوشت آغاز کرده‌ایم.


Page Generated in 0/0050 sec