printlogo


کد خبر: 205635تاریخ: 1397/11/9 00:00
کوتاه و گویا

 روبرت نیسان، مدیرعامل شرکت صنایع ایمنی و اطفای تهران با اشاره به لزوم ارتقای فرهنگ ایمنی و آتش‌نشانی، از برگزاری نخستین بازارچه ایمنی و آتش‌نشانی خبر داد و گفت: ایمنی در گذشته به معنای کلاه و کفش ایمنی بود اما امروز به معنای ایمنی و بهداشت فردی و گروهی و به عبارتی بهداشت محیط و حرفه‌ای، لوازم و اتصالات آتش‌نشانی و سیستم اعلام و اطفای حریق است.
 سودابه سوداگر، مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی سرطان، اداره سلامت شهرداری منطقه یک در راستای شعار «سرطان قابل پیشگیری و درمان است با خودمراقبتی و امید» و با هدف ارتقای سلامت و توانمند‌سازی شهروندان در کنترل و پیشگیری از سرطان، اقدام به برپایی کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از سرطان در خانه‌های سلامت محلات بیست‌وهفتگانه منطقه یک و ایستگاه‌های متروی تجریش و قیطریه کرد.
 دوسالانه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری، فرصت گردآوری و ثبت آثار هنری کودکان و نوجوانان برای مستندسازی و ثبت تاریخی را فراهم آورده است. نادر موسوی‌فاطمی، مدرس کارگاه‌ ویژه کارشناسان و مربیان هنری کانون به تاثیرهای این اقدام اشاره کرد و گفت: «بزرگ‌ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم آوردن فرصت حضور و مشارکت کودکانی از سراسر ایران در حوزه‌های فرهنگی و هنری است».
 رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهردرای تهران گفت: در جلسه‌ای که در محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برگزار شد؛ ضمن اشاره به آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از تجمع و دفن پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی، لاستیک‌های فرسوده و پسماندهای شیشه‌ای، بر ضرورت جمع‌آوری و بازیافت این نوع پسماندها تاکید شد. وی تاکید بر تنظیم قراردادهای حوزه مدیریت پسماند بر اساس نظامنامه سال1397 و لزوم نظارت بر حسن‌ انجام عملیات از طریق ادارات مدیریت پسماند مناطق را موضوع دیگر مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: غرفه‌های بازیافت مستقر در سطح شهر تهران باید مطابق نیاز و جمعیت شهروندان هر منطقه افزایش یابد. همچنین تاکید شده است در کنار ساماندهی بهتر، نظارت بیشتری روی غرفه‌های بازیافت شود.


Page Generated in 0/0053 sec