printlogo


کد خبر: 205661تاریخ: 1397/11/9 00:00
اخبار

واکنش وزیر ارشاد به شایعه استیضاحش
سید عباس صالحی به گمانه‌زنی‌ها درباره استیضاح خود در مجلس واکنش نشان داد. به گزارش «وطن امروز»، به دنبال انتشار شایعاتی در فضای مجازی درباره استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز گذشته مطرح شد و به دنبال آن شایعه طرح استیضاح وی توسط برخی نمایندگان مجلس را به همراه داشت، صالحی در توئیتی در فضای مجازی به این مساله واکنش نشان داد. صالحی در این توئیت آورده است: «روز شنبه دیداری با برخی نمایندگان در موضوعات مرتبط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم. دیداری متداول و دوستانه. هیچگونه تهدید به استیضاح هم در جلسه نبود. از عزیزان در رسانه و شبکه‌های مجازی دقت بیشتر را انتظار دارم. ارادتمند همه عزیزان هستم». لازم به یادآوری است انتخاب معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای اخیر شائبه‌ها و شایعه‌های بسیاری را به همراه داشته که موضوعات مطرح شده درباره استعفا و استیضاح سید عباس صالحی به این مساله ربط داده شده است.


«رایحه زندگی» به زیرگذر ولیعصر(عج) رسید
نمایشگاهی با عنوان «رایحه زندگی» در تئاتر شهر به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع‌مقدس و ستاد برگزاری پنجمین جشنواره مقاومت و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت متروی تهران برگزار شد. به گزارش «وطن امروز»، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع‌مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی را با عنوان رایحه زندگی و با موضوع ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در زیر گذر چهارراه ولیعصر (تئاتر شهر) برپا کرده است. این نمایشگاه که متشکل از پوستر، عکس و کاریکاتور است با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی متروی تهران  تا 20 بهمن از 6 صبح تا ساعت 23 میزبان عموم مردم و علاقه‌مندان است. گفتنی است در این نمایشگاه بیش از 20 اثر در بخش‌های پوستر، عکس و کاریکاتور منتخب از آثار  پنجمین جشنواره هنر مقاومت در معرض دید شهروندان قرار گرفته است. انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع‌مقدس وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح، پنجمین جشنواره هنر مقاومت را در 10 بخش کارتون و کاریکاتور، عکس، طراحی صنعتی، تایپوگرافی، پرچم و کتیبه، تصویرسازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و با دبیری مسعود نجابتی برگزار کرده است و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا 24 بهمن ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.


سریال «الف ویژه» کلید خورد
تصویربرداری سریال «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی برای پخش در ماه رمضان آغاز شده است. به گزارش فارس، حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است و این احتمال وجود دارد تا نام این سریال تغییر کند. این بازیگر تا به حال در سریال‌های صاحبدلان، در مسیر زاینده رود، سرزمین مادری، کوچک جنگلی، سلطان و شبان، سربداران و ... بازی کرده است. لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن ۴ هجری است که در باغی حوالی کرج ساخته شده است و تمام لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران هستند. «الف ویژه» 3 بازیگر اصلی دارد که هر سه مرد هستند و با اینکه مرد محور نیست‌ اما سوژه کار طوری است که ایجاب می‌کند کاراکترهای اصلی مرد باشند. این سریال زاییده تخیل نویسنده است و در زمان حال اتفاق می‌افتد‌ اما سوژه بک‌گراندی در تاریخ دارد که مخاطب را با فلش‌بکی به گذری تاریخی می‌برد. ژانر سریال نیز کمدی است. این سریال قرار بود به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی تولید شود اما بنا به دلایلی به گروه دیگری واگذار شد. «الف ویژه» به نویسندگی حامد افضلی سریالی ۲۶ قسمتی است که قرار است رمضان ۹۸ پخش شود.
 


Page Generated in 0/0064 sec