printlogo


کد خبر: 205715تاریخ: 1397/11/10 00:00
وزارت رفاه اعلام کرد
فرصت ۱۰ روزه به جاماندگان از بسته حمایتی

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: خانوارهای جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی برای ثبت اعتراض خود در این سامانه، ۱۰ روز فرصت دارند.
 به گزارش مهر، احد رستمی درباره نحوه اعتراض آن گروه از بیمه‌پردازان تامین اجتماعی که از دریافت بسته حمایتی دولت جا مانده‌اند، اظهار داشت: چنانچه مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه‌پرداز سازمان تامین اجتماعی هستند کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه است و تاکنون بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #۸*۱۴۲* و در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #۸*۱۴۲۰* ارسال کنند. وی تاکید کرد: معترضان برای ثبت اعتراض خود در این سامانه، 10 روز فرصت دارند. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها درخواست‌هایی را پیگیری خواهد کرد که کد ملی سرپرست خانوار یارانه‌بگیر به همراه شماره تلفن وی یا یکی از اعضای خانوارش در سامانه ثبت شده باشد. مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اینکه بسته حمایتی بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز شده است، لازم است افراد قبل از ثبت اعتراض، از عدم واریز بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار اطمینان حاصل کنند. رستمی خاطرنشان کرد: ارسال پاسخ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افراد معترض، حداقل 2 هفته زمان خواهد برد و نتیجه به صورت پیامک، به شماره تلفنی ارسال می‌شود که در زمان ثبت اعتراض، به سامانه وارد شده است.


Page Generated in 0/0047 sec