printlogo


کد خبر: 205718تاریخ: 1397/11/10 00:00
اخبار

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد
ممنوعیت سگ‌گردانی در تهران
رئیس پلیس پایتخت درباره سگ‌گردانی در اماکن عمومی هشدار داد. سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ به باشگاه  خبرنگاران جوان گفت: با افرادی که در اماکن عمومی اقدام به سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد. فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه برخی افراد با آوردن سگ به معابر عمومی باعث ایجاد ترس و دلهره برای شهروندان شده‌اند، افزود: پلیس با اخذ مجوز از دادستان تهران، با افرادی که در اماکن عمومی مانند پارک‌ها سگ‌گردانی می‌کنند، برخورد خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، خاطرنشان کرد: حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام خواهد شد.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل:
پرونده بوی نامطبوع تهران  باز است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه علت بوی نامطبوع تهران هنوز مشخص نشده است، گفت: پرونده این موضوع همچنان مفتوح است. سردار غلامرضا جلالی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بوی نامطبوع هفته‌های گذشته تهران به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این زمینه ۵ فرضیه را بررسی کردیم که هیچ‌کدام به نتیجه نرسید و گزارش‌ها به شورای تامین استان ارسال شد. رئیس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: آلودگی شیمیایی، شبکه گاز و فاضلاب مواردی بود که در این  پرونده مورد بررسی قرار گرفت و همگی رد شد. وی با بیان اینکه  دلیل این بو هنوز برای ما ناشناس است، خاطرنشان کرد: از نظر ما این پرونده هنوز بسته نشده و تا تعیین‌تکلیف نهایی باز است و به تحقیقات ادامه خواهیم داد.


دادستان تهران انتقاد کرد
نبود نظارت  بر توزیع گوشت و لبنیات
دادستان تهران با بیان اینکه در بخش توزیع گوشت، مرغ، میوه و لبنیات نظارتی وجود ندارد، گفت: هدف از تشکیل کمیته مقابله با گران‌فروشی، کمک به دولت برای ساماندهی در توزیع است تا مردم احساس کنند به مشکلات‌شان توجه می‌شود. عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران در گفت‌وگو با رادیو تهران، اظهار داشت: یکی از موارد نقض حقوق عامه گران‌فروشی و تعرض به حقوق مصرف‌کننده است. وی با بیان اینکه مصرف‌کننده دارای حقوقی است که باید توسط دولت و سایر دستگا‌ه‌ها توجه شود، بیان داشت: بعد از اینکه ریاست قوه‌قضائیه در رابطه با گران‌فروشی واکنش نشان داد و از دادستان کل کشور خواست برای مقابله با این موضوع ترتیباتی پیش‌بینی شود، دستورالعملی تهیه و کمیته مقابله با گران‌فروشی در استان‌ها تشکیل شد و در چهارشنبه گذشته نیز اولین جلسه مقابله با گران‌فروشی در دادستانی تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی برگزار شد. دادستان تهران با اشاره به اینکه در بخش توزیع گوشت، مرغ، میوه و لبنیات نظارتی وجود ندارد، تصریح کرد: بر این اساس تیم‌های مشترک به منظور نظارت بر توزیع تشکیل شد و از چهارشنبه هفته گذشته این تیم‌ها در فروشگاه‌های بزرگ حضور پیدا کرده و فعالیت خود را آغاز کردند که تعداد این تیم‌ها بیشتر می‌شود. وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی قرار نیست در وظایف دولت دخالت کند، بیان داشت: هدف از تشکیل این کمیته کمک به دولت برای ساماندهی در توزیع است تا مردم احساس کنند به مشکلات‌شان توجه می‌شود.


Page Generated in 0/0050 sec