printlogo


کد خبر: 205765تاریخ: 1397/11/11 00:00
کوتاه و گویا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه مجلس موضوع درمان ایثارگران شاغل دوباره به بنیاد سپرده شد و امیدواریم با کمک دولت و مجلس و تأمین بموقع بودجه لازم زمینه ارائه مناسب این خدمات حیاتی توسط بنیاد فراهم شود. حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این صندوق بر اساس ماده 32 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در سال 1395 تشکیل شده است و تاکنون فعالیت‌های خوبی در راستای تخصیص تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران داشته و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و کمک بانک‌ها بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال و کارآفرینی ایثارگران منظور شده است.
مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به استقبال دهه مبارک فجر می‌رود. «تور کاخ نیاوران» به بازگویی قصه‌ها و روایت‌های ناگفته باغ تاریخی نیاوران می‌پردازد و بر اساس زمان‌بندی مشخص از 13 تا 22 بهمن‌ماه در محوطه این مجموعه برگزار می‌شود. ظرفیت این تور محدود است.
ششمین جشنواره خیران و واقفان دانشگاه تهران با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند دینی، ملی وقف و نیکوکاری برای توسعه علم و فناوری در کشور و به منظور تکریم خیران، واقفان و نیک‌اندیشانی که در سال جاری از دانشگاه حمایت کرده‌اند، با حضور خیران نیک‌اندیش و ریاست دانشگاه تهران  شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ در تالار علامه امینی مرکز اسناد و کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود. در سال جاری بالغ بر ۶۰۰ خیر نیک‌اندیش با حمایت‌های مالی و معنوی، یاریگر بنیاد حامیان دانشگاه تهران در راستای اهداف خود در زمینه بورسیه دانشجویان و ساخت، بازسازی و تجهیز ساختمان‌های دانشگاه تهران بوده‌اند.


Page Generated in 0/0055 sec