printlogo


کد خبر: 205783تاریخ: 1397/11/11 00:00
اخبار

جشن امضای «پری‌دخت» در مشهد
مدیرعامل به‌نشر از برگزاری مراسم جشن امضای کتاب «پری‌دخت» با حضور نویسنده اثر و جمعی از مفاخر شعر و ادب فارسی در مشهد خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، حسین سعیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن امضای کتاب «پری‌دخت» با زیرعنوان «مراسلات پاریس طهران» نوشته حامد عسکری پنجشنبه 11 بهمن‌ماه ساعت 18 در فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در مشهد واقع در خیابان امامت، نبش امامت 8 با حضور نویسنده اثر و اهالی شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود. در این مراسم استاد محمدکاظم کاظمی، شاعر و نویسنده نام‌آشنا و مهدی آخرتی، شاعر جوان مشهدی به عنوان میهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

کتاب ناگفته‌های زندگی «شهید حججی» در مرز ۲۰ هزار نسخه
چاپ هفتم و هشتم کتاب «سربلند» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی است بزودی با طراحی جدید جلد توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، «سربلند» که مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی شهید آشنا می‌کند از همان آغاز با استقبال کم‌نظیر عموم مردم رو به رو شد و در کمتر از ۵ ماه در انتظار چاپ هفتم و هشتم به سر می‌برد. انتشارات شهید کاظمی در نظر دارد «سربلند» را در چاپ هفتم و هشتم با تیراژ ۲۰ هزار جلد به مخاطبان ارائه کند.

«تولد یک انقلاب» در راه بازار کتاب
«تولد یک انقلاب» اثر بهزاد دانشگر، نویسنده کتاب ادواردو بزودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود. به گزارش فارس، نویسنده کوشیده در این کتاب، با انتخاب فرم روایی جدید، رویدادها و افراد مؤثر در شکل‌گیری انقلاب اسلامی را به گونه‌ای کاملاً مستند و البته جذاب بیان کند. ساختار روایی کتاب تشکیل شده از قطعاتی از کتاب‌های تاریخ شفاهی، کتاب‌های خاطرات، بیانیه‌ها، اعلامیه‌ها و کتب تاریخی است که بدون تغییر در کنار هم قرار گرفته‌اند و نویسنده سعی کرده از این مستندات تاریخی یک روایت واحد بسازد. تولد یک انقلاب اثر بهزاد دانشگر، نویسنده توانای انقلابی بزودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.


Page Generated in 0/0049 sec