printlogo


کد خبر: 205787تاریخ: 1397/11/11 00:00
عضو سابق هیأت‌مدیره استقلال در گفت و گو با «وطن‌امروز»
زمانی: وزیر در همه امور استقلال دخالت می‌کرد

زهره فلاح زاده: پس از استعفای سیدرضا افتخاری از مدیرعاملی باشگاه استقلال و همچنین رفتن 2 عضو هیات‌مدیره (عباس ملکی و جواد قراب) به علت قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، عملاً هیات‌مدیره این باشگاه تنها با 2 عضو (امیرحسین فتحی و حسن زمانی) اداره می‌شد، بنابراین نیاز بود هرچه زودتر اعضای جدید به این هیأت‌مدیره اضافه شوند. روز دوشنبه روز انتخاب اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال بود که به یکباره حسن زمانی از اعضای هیأت‌مدیره کنار گذاشته شد و اعضای جدید معرفی شدند.
امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل، احمد سعادتمند به عنوان رئیس هیات‌مدیره، اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره و آقایان کامران منزوی و میرشاد ماجدی به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.
حسن زمانی، عضو کنار گذاشته هیأت‌مدیره هم روز سه‌شنبه استعفانامه خود را به دکتر نوبخت تقدیم کرد و البته این نامه استعفا حاوی اطلاعاتی بود که به دخالت شخص وزیر در امور استقلال مربوط می‌شد. در همین ارتباط «وطن‌امروز» گفت‌و‌گویی با او داشته است که در پی می آید.
 آقای زمانی! پس از انتخاب اعضای جدید هیأت‌مدیره استقلال و کنار گذاشتن‌تان، استعفانامه‌‌ خود را نوشتید؟
بله! استعفانامه خودم را در اختیار عزیزان گذاشتم تا علت رفتن من از استقلال مشخص شود. امیدوارم با استعفای من موافقت کنند تا یک مدت از هیاهوی فوتبال دور شوم.
 این یعنی شما طی این مدتی که در استقلال بودید، اوضاع بر وفق مراد نبوده؟
متأسفانه حاشیه‌های زیادی این مدت برای تیم ایجاد کردند. در این ۱۰ ماه صبر کردم که مشکلات حل شود اما چون هرگز این اتفاق نیفتاد، مجبور به ترک باشگاه شدم. به هرحال هوادار از ما انتظار دارد اما دست ما بسته است و دیگر نمی‌توانم با این شرایط بمانم.
 شما در استعفانامه‌ خود نوشته بودید آقای سلطانی‌فر- وزیر ورزش- در امور باشگاه دخالت می‌کردند، کمی شفاف‌تر صحبت می‌کنید؟
بله! متأسفانه. می‌دانید که باشگاه‌ها توسط هیأت‌مدیره اداره می‌شوند، یعنی تمام اختیارات باشگاه دست هیأت‌مدیره است ولی متأسفانه در این مدت که در زمان آقای سلطانی‌فر در خدمت باشگاه بودم، خیلی از مسائل از طرف ایشان و بدون هماهنگی اعضای هیأت‌مدیره مستقیم با خود مدیرعامل مطرح می‌شد، بدون اینکه ما که اعضای هیأت‌مدیره باشیم در جریان امور قرار بگیریم، در صورتی که جایگاه وزیر جایگاه بالایی است و نباید در مسائل ریز باشگاه‌ها
ورود کند!
 آقای سلطانی‌فر در چه اموری دخالت می‌کردند؟
ایشان در رابطه با انتخاب بازیکن، مربی یا کمک‌مربی، پرداخت و دریافت پول دخالت می‌‌کردند!
 چطور روز دوشنبه با کنار گذاشتن یکباره شما اعضای جدید انتخاب شدند؟
رسم بر این بود تمام اعضای هیأت‌مدیره در جلسه حضور داشته باشند و سپس انتخابات انجام شود اما متأسفانه بنده به این جلسه دعوت نشدم و این انتخابات را غیرقانونی می‌دانم.
  در فضای مجازی شایعه شده آقای سعادتمند که به عنوان رئیس هیأت‌مدیره باشگاه انتخاب شده، پرسپولیسی است؟
بله! ایشان یکی از نامزدهای مدیرعاملی پرسپولیس بودند. استقلال باید به دست دلسوزان تیم اداره شود و قطعاً هوادار به هیچ‌وجه نمی‌پذیرد خارج از آن کسی برای‌ تیم‌ تصمیم بگیرد. اشتباه است که نقطه نظر هواداران را برای انتخاب اعضای هیأت‌مدیره در نظر نگیریم.
 رأی دادگاه CAS هم بزودی درباره پرونده سوپرجام اعلام می‌شود، به نظر شما این رأی به نفع استقلال صادر می‌شود؟
بستگی به پیگیری اعضای باشگاه و مسائلی که در این مدت برای باشگاه اتفاق می‌افتد، دارد.
 شرایط استقلال را در فصل نقل‌وانتقالات چطور می‌بینید؟
من از شرایط حال حاضر تیم راضی نیستم و نگران آینده استقلالم.


Page Generated in 0/0052 sec