printlogo


کد خبر: 205816تاریخ: 1397/11/13 00:00
اخبار

مراسم تشییع پیکر  «محمدنبی حبیبی» برگزار شد
مراسم تشییع دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی از مقابل مسجد امام صادق‌(ع) به سمت بهشت زهرا(س) برگزار شد. بر اساس این گزارش، مراسم تشییع مرحوم محمدنبی حبیبی صبح روز پنجشنبه 11 بهمن از مقابل مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران به سمت بهشت زهرا(س) برگزار شد. در این مراسم، اقشار مختلف مردم، اعضای حزب موتلفه اسلامی، اسماعیل نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، حجت‌الاسلام تقوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد سازندگی، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی(ره)، عباس آخوندی، علی‌اکبر ناطق‌نوری، آیت‌الله موحدی‌کرمانی، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، حسین فدایی، محمدرضا باهنر، محمدحسین مقیمی، محمد دهقان و جمعی از مسؤولان کشوری حضور داشتند. همچنین در این مراسم، پیام رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت محمدنبی حبیبی، دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی قرائت شد.

نمایشگاه «اقتدار۴۰» فرصتی برای آشنایی مردم با توان نیروهای مسلح
فرمانده هوافضای سپاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی برای نخستین‌بار به این شکل و با این ویژگی‌ها تشکیل شده و فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی مردم با مجموعه توانمندی‌های نیروهای مسلح است. سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه «اقتدار ۴۰» اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین‌بار است که به این شکل و با این ویژگی‌ها تشکیل شده و فرصت بسیار مناسبی برای ملت شریف ایران است تا با مجموعه توانمندی‌های نیروهای مسلح در ۴۰ سال گذشته آشنا شوند. وی افزود: البته تجهیزاتی که در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده، تمام توان و داشته‌های نیروهای مسلح نیست اما در این نمایشگاه تعدادی از دستاوردهای دفاعی در یک محل به نمایش گذاشته شده که می‌تواند فرصت خوبی باشد که مردم با زحمات و دستاوردهای بخش‌های مختلف نیروهای مسلح از جمله بخش عملیاتی، تحقیقاتی، تولید و البته دستاوردهای وزارت دفاع آشنا شوند.

اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی  عملکرد دولت روحانی باشند
رئیس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه ما در روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نقش کلیدی و اساسی داشتیم، گفت: همگان می‌دانند تمام توان خود را برای پیروزی دولت در انتخابات ۹۲ و ۹۶ گذاشتیم.
به گزارش مهر، محمدرضا عارف در دومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی اظهار داشت: باید دستاوردهای دهه‌های مختلف را در انقلاب بررسی کنیم تا متوجه شویم کجا سرمایه‌های اجتماعی کاهش پیدا کرده است و بهترین جمله انقلاب این است که بگوییم ما جمهوری اسلامی هستیم. وی در ادامه با بیان اینکه فراکسیون امید مجلس باید برای تک‌تک بندهای برجام به مردم گزارش دهد، اظهار داشت: برنامه راهبردی در شوراهای همه شهرها داشتیم و باید گزارش عملکرد ارائه دهیم و وظایف قانونی شوراهای شهر مشخص است که محلی برای خدمت به مردم است و نه فعالیت‌های سیاسی و البته عملکرد خوبی در شوراها وجود دارد. عارف همچنین با بیان اینکه ما در روی کار آمدن دولت تدبیر و امید نقش کلیدی و اساسی داشتیم، گفت: همگان می‌دانند تمام توان خود را برای پیروزی دولت در انتخابات ۹۲ و ۹۶ گذاشتیم. البته الان گلایه‌های فراوانی هم داریم، بویژه از وزرای اصلاح طلب. روی صحبت من به وزرای اصلاح‌طلب دولت است و مدیرانی که با برچسب اصلاح‌طلبی پست می‌گیرند؛ پایگاه خود را فراموش نکنند، نیمی از مردم به آنها رای دادند. ما به هر حال باید سال آینده پاسخگوی عملکرد دولت هم باشیم.


Page Generated in 0/0046 sec