printlogo


کد خبر: 205843تاریخ: 1397/11/13 00:00
معارفه رسمی کی‌روش پنجشنبه آینده در بوگوتا
ماجراجویی در کلمبیا

یک روز بعد از ترک ایران و وداع تلخ از تیمی که 8 سال هدایت آن را برعهده داشت، آ.اس کلمبیا از معارفه رسمی مربی پرتغالی تا اواخر هفته در بوگوتا خبر داد. کارلوس کی‌روش بعد از 8 سال کار در تیم‌ملی ایران و حضور در 2 جام‌جهانی متوالی 2014 برزیل و 2018 روسیه، با ناکامی در رسیدن به فینال جام ملت‌‌های آسیا 2019 به صورت قطعی به دوران همکاری خود با ایران پایان داد تا یک روز بعد از ترک تهران توسط این مربی، سایت آ.اس کلمبیا از سفر او به بوگوتا، پایتخت این کشور تا پایان هفته خبر بدهد.
بنا بر خبر منتشر شده در این سایت، کی‌روش اواخر هفته جاری و تا روز پنجم فوریه وارد فرودگاه بوگوتا می‌شود تا مراحل نهایی عقد قرارداد سه و نیم ساله با فدراسیون کلمبیا را انجام دهد و به صورت رسمی کار جدید خود را آغاز کند. آ.اس به نقل از کی‌روش بعد از ترک ایران نوشت: «چند روزی در لیسبون کنار خانواده‌‌‌‌اش استراحت خواهد کرد و سپس با 2 دستیار مدنظر راهی بوگوتا می‌شود».
در این گزارش آمده است: «خداحافظی عاطفی کارلوس پس از 8 سال از ایران مهم‌‌‌‌‌ترین سوژه فوتبال آسیاست، آن هم بعد از 2 دوره متوالی برای جام‌جهانی 2014 برزیل و 2018 روسیه. طبق گفته ال‌تیمپو، مربی پرتغالی هفته آینده در بوگوتا خواهد بود تا مراسم معارفه رسمی خود را برگزار کند. کارلوس کی‌روش انگیزه دارد به کلمبیا بیاید تا پنجمین جام‌جهانی متوالی را تجربه کند. او در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه مدعی شده بود کلمبیا یک تیم باورنکردنی است، با بازیکنان فوق‌العاده و رتبه‌‌‌بندی بسیار بالا در فیفا، این باعث افتخار من است تا سرمربی آنها باشم».
آ.اس مدعی شد کلمبیا پنجمین تیم بزرگ در کارنامه مربیگری کارلوس کی‌روش است که در دوران کاری خود تجربه خواهد کرد. اولین هدف مرد پرتغالی کوپاآمه‌ریکا 2019 خواهد بود، جایی که باید شاگردانش را برای رویارویی با آرژانتین، پاراگوئه و تیم‌ملی قطر که بارها با آن در رقابت‌‌های آسیا روبه‌رو شد، آماده کند.


Page Generated in 0/0074 sec