printlogo


کد خبر: 205941تاریخ: 1397/11/15 00:00
اخبار

سیدمرتضی نبوی تجلیل شد
اعضای ستاد جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سیدمرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کردند. به گزارش فارس، در جریان یازدهمین جلسه از سلسله دیدار‌های تبریک‌گویی چهلمین سال انقلاب اسلامی به یاران باوفای امام خمینی(ره) که صبح دیروز(یکشنبه ۱۴ بهمن) برگزار شد، اعضای ستاد جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سیدمرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل کردند.

کار فرهنگی مؤثر با «فشار پیامکی» شکل نمی‌گیرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همچنانکه در سیاست خارجی، «فشار ایمیلی» و «توئیتری» نمی‌تواند به تنهایی موثر واقع شود در داخل هم کار فرهنگی و تبیینی موثر با «فشار پیامکی» شکل نمی‌گیرد بلکه باید با تبیین درست و مستمر موضوعات، رفتار دوستان و باور عمومی جامعه را به حقایق نزدیک کرد. به گزارش فارس، سعید جلیلی در سفر یک‌روزه خود به سبزوار با تشکل‌ها و فعالان فرهنگی- جهادی شهرستان سبزوار دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار ابتدا 10 نفر به نمایندگی از تشکل‌های فرهنگی به طرح نکات خود پرداختند و در انتها نیز جلیلی چند توصیه به فعالان فرهنگی سربدارانی ابراز کرد. جلیلی درباره کار گفتمانی تصریح کرد: کار گفتمانی یعنی تلاش برای تاثیرگذاری بر باور عمومی جامعه؛ در بسیاری از بزنگاه‌ها باور عمومی جامعه است که نتیجه را رقم می‌زند. عضو شورای راهبردی سیاست خارجی کشور یادآور شد: یک زمانی این باور به جامعه القا شد که کلید حل مشکلات اقتصادی مذاکره با کدخداست و وقتی مذاکره به نتایج امروز خود رسید، می‌گویند هدف مذاکره اقتصادی نبود یا می‌گویند برجام تصمیم نظام بود. اما این گفته نمی‌شود که نظام برجام را با رعایت 28 شرط پذیرفت. وی در انتها با اشاره به برخی حرکت‌ها افزود: باید به برخی دوستان گفت همچنانکه در سیاست خارجی، «فشار ایمیلی» و «توئیتری» نمی‌تواند به تنهایی موثر واقع شود در داخل هم کار فرهنگی و تبیینی موثر با «فشار پیامکی» شکل نمی‌گیرد بلکه باید با تبیین درست و مستمر موضوعات و تحلیل صحیح از روند حرکت انقلاب، رفتار دوستان و باور عمومی جامعه را به حقایق و آنچه صحیح است نزدیک کرد تا دشمنان نتوانند مطالب غلط را القا کنند.

تقدیر «اسماعیل هنیه» از مرحوم حبیبی
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در پیامی به حزب موتلفه اسلامی، درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی را تسلیت گفت. به گزارش فارس، در این پیام که توسط خالد قدومی، رئیس دفتر حماس در تهران و با حضور در حزب موتلفه اسلامی و امضای دفتر یادبود به معاونت بین‌الملل حزب تسلیم شد، آمده است: ما از موضع‌گیری‌‌های آن فقید در حمایت از مردم فلسطین و نقش بارز او در کمک به مبارزات مردم فلسطین در مقاومت قهرمانانه آنان علیه اشغال و تجاوزگری رژیم صهیونیستی تقدیر می‌کنیم». اسماعیل هنیه در این پیام ضمن اعلام تسلیت خود و رهبران حماس به حزب موتلفه اسلامی، خانواده، همکاران، دوستداران ایشان و مردم ایران، برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متلاشی ‌شدن شبکه اخلال در نظام اقتصادی در استان یزد
شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی کشور در حوزه پتروشیمی در یزد توسط وزارت اطلاعات متلاشی شد. سربازان گمنام امام زمان(عج)، شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی کشور در حوزه پتروشیمی را در استان یزد شناسایی و متلاشی کردند. اداره‌کل اطلاعات استان یزد در این زمینه 3 نفر از متهمان اصلی را دستگیر کرد. متخلفان با راه‌اندازی 73 شرکت صوری و کاغذی، مواد اولیه پتروشیمی را با قیمت یارانه‌ای خریداری و در بازار به قیمت آزاد می‌فروختند. تاکنون گردش مالی مکشوفه آنها از این طریق 3 هزار میلیارد ریال بوده است. تحقیقات تکمیلی در این پرونده در حال اجراست و برخورد جدی با سایر مفسدان اقتصادی بویژه برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه در دستور کار قرار دارد. به گزارش تسنیم، وزارت اطلاعات طی چند ماه اخیر بسیاری از شبکه‌های اخلال در نظام اقتصادی و ارز را شناسایی و متلاشی و اخلالگران را دستگیر کرده است.


Page Generated in 0/0113 sec