printlogo


کد خبر: 205947تاریخ: 1397/11/15 00:00
اخبار

 پیش‌فروش ویژه محصولات ایران‌خودرو از امروز
همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح پیش‌فروش ویژه محصولات ایران خودرو از امروز ۱۵ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. به گزارش میزان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو، در پی درخواست‌های مکرر مشتریان مبنی بر اعلام شرایط فروش و به منظور پاسخگویی به این انتظارات، ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی محصولات پرتقاضای خود را به همراه تخفیف خرید محصول ایرانی تنظیم کرده که اجرای آن از امروز آغاز خواهد شد. بر مبنای این گزارش، خودرو‌های پژو ۴۰۵، سمند، ۲۰۶، وانت آریسان، ۲۰۷ دستی، پارس، هایما اس۷، هایما اس ۵ و دنا محصولاتی هستند که در این طرح پیش‌فروش عرضه خواهند شد. موعد تحویل خودرو‌ها از دی‌ماه ۹۸ و بعد از آن پیش‌بینی شده است. متقاضیان می‌توانند صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وزیر جهاد کشاورزی از مجلس کارت زرد گرفت
نمایندگان مجلس دیروز از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس قانع نشدند. به گزارش تسنیم، در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، طرح سوال از محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی درباره علت ایجاد اختلال در فعالیت و زندگی صیادان ایرانی در آب‌های دریای عمان به‌واسطه قرارداد رسمی بلندمدت سازمان شیلات با کشتی‌های چینی برای صید در عمق 200 متری دریای عمان در دستورکار قرار گرفت. در ادامه جلسه، پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی به رای گذاشته شد که نمایندگان با 43 رای موافق، 149 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در جلسه علنی این پاسخ‌ها را قانع‌کننده ندانستند و به حجتی کارت زرد دادند.

توزیع ایران چک‌های جدید از امروز
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه پانزدهم بهمن‌ماه، ایران‌چک‌های جدید را توسط بانک‌های عامل توزیع می‌کند. بر اساس اعلام بانک مرکزی، این بانک به میزان نیاز مبادلات مردم در ایام پایانی سال به صورت روزانه و تا ٢٩ اسفندماه اقدام به توزیع ایران‌چک جدید خواهد کرد. لازم به ذکر است ایران‌چک‌های فعلی نیز کماکان معتبر بوده و همچنان در چرخه مبادلات باقی خواهد ماند.

بیش از ۳۰۰ کد خارجی در بورس انرژی فعال است
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بیش از ۳۰۰ کد خارجی در انواع محصولات در بورس انرژی فعال است اما محصولات جدید بورسی همانند نفت‌خام برای پیدا کردن مخاطبان خود به زمان نیاز دارند. به گزارش تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، شاپور محمدی با بیان اینکه محصولات جدید بورسی همانند نفت خام برای پیدا کردن مخاطبان خود به زمان نیاز دارند، گفت: استقبال خوبی از محصولات عرضه شده در بورس انرژی شده و شاید بیش از 300 کد خارجی در انواع محصولات در این بورس فعال است اما باید زمان بیشتری صرف شود تا فعالان این حوزه محصولات این بخش را خریداری ‌کنند. وی افزود: هم‌اکنون محصولاتی همانند نفت کوره، نفت‌خام و سایر فرآورده‌های انرژی در بورس انرژی مورد معامله قرار می‌گیرند. وی اضافه کرد: از لحاظ بازار سرمایه هیچ محدودیتی برای ورود افراد به حوزه انرژی وجود ندارد.

آمریکا به دنبال خالی کردن بازار ایران از کالاهای اساسی است
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: آمریکا به دنبال خالی کردن بازار ایران از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است اما با توجه به رحمت الهی و تجربیات بالایی که ملت ایران در مقابل بی‌مهری‌های بین‌المللی دارند، مشکلی برای تامین این محصولات نداریم. یزدان سیف درباره برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار کالاهای اساسی گفت: بر اساس اقداماتی که برای توزیع برنج دولتی به نرخ مصوب در بازار شده، برنج خارجی دولتی با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد و ما مشکلی برای تامین این محصول نداریم.  مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در پاسخ به سوالی درباره مشکل پهلوگیری چند کشتی وارداتی کالاهای اساسی گفت: دشمن درصدد است برای ما مشکل درست کند و ما نیز تلاش می‌کنیم این اتفاق نیفتد.
 


Page Generated in 0/0061 sec