printlogo


کد خبر: 205952تاریخ: 1397/11/15 00:00
نبض جامعه

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اعلام کرد
کشف 3 تن گوشت احتکار شده در ستارخان
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف 3 تن گوشت احتکار شده در سردخانه‌ای در محدوده ستارخان خبر داد. به گزارش فارس، سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک سردخانه گوشت احتکار شده در محدوده ستارخان خبر داد. رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر وجود انبار گوشت در محدوده مورد نظر، ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت با انجام کار اطلاعاتی گسترده و هماهنگی با مرجع قضایی به این سردخانه ورود کرده و بیش از 3 تن گوشت احتکار شده را کشف کردند.

همزمان با دهه فجر انجام می‌شود
تسهیلات جدید  برای فرزندان ایثارگران
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح ‌گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر فرزندان ایثارگران غایب به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.
سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اعلام این خبر به فارس اظهار داشت: تمام فرزندان ایثارگران اعم از غایب و غیرغایب،‌ به ازای هر درصد جانبازی و هر ماه آزادگی و رزمندگی از 12 روز کسری خدمت برخوردار می‌شوند.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این تسهیلات به کارکنان وظیفه در حال خدمت تعلق می‌گیرد، لذا همه مشمولان غایب تا تاریخ 12 فروردین 98 مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران مهلت دارند جهت بهره‌مندی از این تسهیلات خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت به پلیس+10 معرفی کنند.  سردار کمالی تاکید کرد: کسانی که در تاریخ تعیین شده برای اعزام از سوی سازمان وظیفه عمومی حضور نیابند و دوباره غیبت کنند، از این تسهیلات محروم خواهند شد. این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح افزود: مشمولانی که در حال حاضر معافیت تحصیلی دارند یا افرادی که هنوز به سن مشمولیت نرسیده‌اند، در صورت ورود به غیبت، در آینده مجاز به استفاده از این تسهیلات نخواهند بود. رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح به مشمولان وظیفه عمومی توصیه کرد به منظور بهره‌مندی از این تسهیلات در اسرع وقت به پلیس+10 مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند و این امر را به روزهای پایانی مهلت قانونی تعیین شده موکول نکنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد
تبدیل وضعیت برخی بازنشستگان در دستگاه‌های اداری
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی بازنشستگان دستگاه‌های اداری، وضعیت قرارداد خود را تغییر داده‌اند.
ناصر سراج درباره آخرین وضعیت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، به مهر اظهار داشت: ما قانون منع به کارگیری بازنشستگان را اجرا کردیم و تا جایی که بنده می‌دانم، بازنشسته‌ای که با شرایط قید شده در قانون سر کار باشد، سراغ نداریم.
وی افزود: هر جا بازنشسته مشمولی وجود داشته، اقدام کردیم. رئیس سازمان بازرسی کل کشور از رسانه‌ها خواست اگر کسی از مدیران دولتی که مشمول این قانون می‌شود، هنوز مشغول به کار است، موضوع را به سازمان بازرسی اعلام کنند.
سراج در ادامه گفت: ممکن است برخی بگویند فلان فرد مشمول هنوز مشغول به کار است که در ارتباط  با این گروه از افراد باید گفت اینها کسانی هستند که وضعیت قرارداد خود را به قرارداد ۶۰ ساعتی تبدیل کرده‌اند. در هر صورت ما بازنشسته بدون مجوز سراغ نداریم اما اگر کسی می‌داند اطلاع دهد.


Page Generated in 0/0117 sec