printlogo


کد خبر: 206001تاریخ: 1397/11/16 00:00
اخبار

مسؤول دفتر بازرسی رهبر انقلاب عنوان کرد
نمایشگاه «اقتدار۴۰» مهر تأییدی بر سخنان امام و رهبری
مسؤول دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب در بازدید از نمایشگاه اقتدار نیروهای مسلح گفت: نمایشگاه اقتدار ۴۰ مهر تأییدی بر سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره توان و ظرفیت بالای ملت ایران است. حسین فدایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح اظهار داشت: نمایشگاه اقتدار ۴۰ مهر تأییدی بر سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره توان و ظرفیت بالای ملت ایران است. وی ادامه داد: اگر چه تمام تجهیزات، توانمندی‌ها و نتیجه زحمات نخبگان و تلاشگران عرصه دفاعی در این نمایشگاه به نمایش درنیامده است اما همین میزان نیز می‌تواند ملت ایران را با توانمندی‌های داخلی آشنا کند و باور و
 اعتماد به نفس آنها را بالا ببرد و به آینده و پیشرفت انقلاب امیدوار کند. حسین فدایی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروهای مسلح نشان می‌دهد ما توانستیم پیشرفت کنیم، روی پای خود بایستیم و تمدن بسازیم.

برخی تنها ژست وطن‌پرستی می‌گیرند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز تنها کسانی دم از سازش با کدخدا می‌زنند که از رفتارهای افراطی گذشته خود بریده و پشیمان هستند و به سبب ترس از دست دادن دستاوردهای دنیوی به این ذهنیت دچارند که باید سایه انقلابی بودن را از سرخود بردارند. به گزارش تسنیم، محمدحسین صفارهرندی در جمع نخبگان و دانشگاهیان محلات با اشاره به سخنان برخی افراد که نشان از ناسپاسی نسبت به انقلاب اسلامی دارد، گفت: در حاشیه جشنواره فیلم فجر شخصی گفته بود کاش در کنار مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجمع تشخیص مصلحت وطن نیز داشتیم که البته عقبه‌ این حرف به افرادی بازمی‌گردد که در زمان جنگ نیز حاضر به مجاهدت برای دفاع از وطن نشدند و تنها ژست وطن‌پرستی و دوستی وطن را می‌گیرند. وی بیان کرد: هنر نظام جمهوری اسلامی این بود که پس از 2 قرن در کشور اجازه نداد در 8 سال جنگ نابرابر دنیا با رزمندگان انقلاب اسلامی حتی قسمتی از وطن جدا شود و حتی مایه درس‌آموزی برخی امت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا شد و امروز منظومه‌ای از جریان مقاومت را که الگو گرفته از انقلاب اسلامی است در سراسر منطقه شاهد هستیم. صفارهرندی خاطرنشان کرد: وطن توسط نظام حفظ شد و باید اول و مهم نظام، حفظ وطن و وطن‌پرستی بوده و تمام اقشار قوای مسلح اعم از بسیجی، سپاهی، ارتشی و نیروهای انتظامی که شبانه‌روز در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند وطن‌پرست‌ترین مردم هستند و امروز به اعتراف جهانیان ایران امن‌ترین نقطه جهان است و این در حالی است که کشور توسط دشمنان و ناامن‌کنندگان جهانی محاصره‌شده است.

محکومیت حمله تروریستی به اتوبوس زائران ایرانی در عراق
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به اتوبوس زائران ایرانی در شهر بلد عراق را بشدت محکوم کرد. بهرام قاسمی با ابراز تاسف عمیق از حمله تروریستی به اتوبوس زائران ایرانی در شهر بلد عراق که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان شد، این اقدام ددمنشانه و غیرانسانی را بشدت محکوم کرد. قاسمی با اعلام پیگیری‌های همه‌جانبه وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران برای بررسی حادثه و رسیدگی به مجروحان اظهار داشت: گروه‌های تروریستی مطرود و شکست‌خورده در عراق، همچنان در توهم ابراز وجود به سر می‌برند و با دست زدن به اینگونه جنایات غیرانسانی به خیال خام خود به دنبال ضربه زدن به پیوند و وحدت بین ملت‌های ایران و عراق هستند که قطعا به اهداف شوم خود نخواهند رسید و اینگونه فجایع عزم 2 ملت را برای ریشه‌کنی کامل باقیمانده جنایتکاران جزم‌تر خواهد کرد. یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین عراق روز یکشنبه خبر داد در انفجار یک بمب در نزدیکی اتوبوس حامل زائران در شهر بلد، چندین نفر شهید و مجروح شده‌اند. این منبع به ‌«سومریه‌نیوز» گفت این بمب در کنار مسیر در منطقه «قناه ۱۴» در جنوب شهر بلد قرار داشته و اتوبوسی که در حال انتقال زائران مرقد «سید محمد» (فرزند امام هادی علیه‌السلام) بوده را هدف قرار داده که طی آن چندین نفر شهید و مجروح شده‌اند.
 


Page Generated in 0/0074 sec