printlogo


کد خبر: 206065تاریخ: 1397/11/17 00:00
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد
تشکیل کارگروه ساماندهی گلزار شهدا

گروه اجتماعی:‌ نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کارگروهی برای تدوین دستورالعمل اجرایی ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا مبتنی بر رهنمودهای رهبر انقلاب خبر داد.
به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب درباره جلوگیری از یکسان‌سازی قبور مطهر شهدا، ضمن تأکید دوباره بر توقف هرگونه عملیات اجرایی مربوط به گلزارهای مطهر شهدا، گفت: کارگروهی به‌منظور به‌کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره گلزارهای مطهر شهدا و تدوین دستورالعمل اجرایی مربوط به آن با مسؤولیت معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد تشکیل شده است. نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: با توجه به گذشت چند دهه از تدفین شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و فرسایش قبور مطهر آنها، نیازمند ساماندهی بخش‌هایی از این مزارها هستیم و البته در اجرای این ساماندهی رضایت کامل خانواده‌ها جلب می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور تأکید کرد: طرح‌های مربوط به ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا در کارگروه‌های ساماندهی در استان‌ها به تصویب می‌رسد و اصل مهم در این زمینه جلوگیری از هرگونه یکسان‌سازی قبور مطهر شهدا و حفظ آثار و علائم مرتبط با شهدا و شرایط طبیعی آنها با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب است.


Page Generated in 0/0061 sec