printlogo


کد خبر: 206067تاریخ: 1397/11/17 00:00
دبیر کل مجمع خیران سلامت عنوان کرد
انجام سالانه هزار کاشت حلزون رایگان

گروه اجتماعی:‌ دبیر‌کل مجمع خیران سلامت با اشاره به کمک 400 میلیارد تومانی خیران سلامت طی ۶ ماه نخست سال‌ جاری گفت: سالانه هزار کاشت حلزون رایگان در کشور به همت خیران انجام می‌‌شود.
به گزارش فارس، حسینعلی شهریاری اظهار داشت: حوزه سلامت بسیار گسترده است و خیران کمک می‌کنند دستگیری از بیماران انجام شود.
به‌رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، خیران همچنان در این حوزه فعالند و در 6 ماه نخست امسال 400‌میلیارد تومان در حوزه سلامت خیران کمک کرده‌اند.
دبیر‌کل مجمع خیران سلامت گفت: تاکنون مجمع خیران به کمک مردم نوع‌دوست توانسته بیش از 100 بیمارستان و مرکز درمانی راه‌اندازی کند و یک بیمارستان 550 تختخوابی برای اطفال در تبریز نیز به همت خیران در حال راه‌اندازی است. شهریاری گفت: در زمینه احداث همراه‌سرا نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده و 1800 خانه بهداشت با مشارکت خیران توسعه یافته است. رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از ابتدا تا پایان سال 96 خیران هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت کمک کردند و سالانه نیز هزار مورد کاشت حلزون رایگان برای بیماران نیازمند انجام می‌شود. وی بیان داشت: مراکز کاشت حلزون در بسیاری از استان‌ها راه‌اندازی شده و امیدواریم بتوانیم این اقدام مهم را در سیستان‌وبلوچستان نیز انجام دهیم. شهریاری با اشاره به اینکه نه‌تنها در پایتخت، بلکه در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها نیز پزشکان حاذقی فعالیت می‌کنند، گفت: در حال حاضر بیش از 300 شعبه در سراسر کشور از زیرمجوعه‌های مجمع خیران است که بانوان نقش پررنگی در انجام کارهای خیر نسبت به مردان دارند. شهریاری گفت: همچنین خیران در حال حاضر با بنیاد طب ایرانی نیز کارهای مشترکی را آغاز کرده‌‌اند و امیدواریم روز به روز بتوانیم خدمات گسترده‌تری به بیماران ارائه دهیم.
 


Page Generated in 0/0056 sec