printlogo


کد خبر: 206069تاریخ: 1397/11/17 00:00
کوتاه و گویا


 نمایشگاه «چهل نقش» با حضور محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور در مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران به طور رسمی گشایش یافت. نمایشگاه «چهل نقش» که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این مجموعه برگزار شده شامل 40‌تابلوی نقاشی شاخص از گنجینه موزه‌های این مجموعه است که در 2 بخش هنرمندان ایرانی و خارجی برای نخستین‌بار در معرض نمایش قرار گرفته است.
  زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه‌ای که با هدف بررسی برنامه توسعه محله هرندی و با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و مدیران سایر نهادهای ذی‌نقش در موضوع برگزار شد، با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده در ارتباط با بررسی مشکلات و برنامه‌های توسعه محله هرندی در حوزه مدیریت شهری، بر ضرورت مشارکت تمام نهادها و ذی‌نفعان در تصمیم‌گیری‌های نهایی برای اجرای اقدامات توسعه‌ای در این محله تأکید کرد.
 نخستین مهرواره‌ شعر آفرینش با هدف قوام بخشیدن به فعالیت انجمن‌های ادبی کانون سراسر کشور از اول تا سوم اسفند در تهران برگزار می‌شود. این مهرواره با حضور اعضای برگزیده انجمن‌های ادبی از ۲۶ استان برگزار می‌شود. بر همین اساس، مهرواره آفرینش در هفته‌ نخست اسفند با معرفی برگزیدگان و برگزاری چند برنامه‌ فرهنگی- ادبی شاهد حضور اعضای نوجوان و ارشد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود.
 رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به راه‌اندازی شبکه شمیم گفت: ۲هزار گیرنده متحرک در این رابطه فعال هستند و صدور اسناد در قالب کاداستر انجام می‌شود. تویسرکانی با اشاره به تأسیس ۷۵ ساختمان سازمان ثبت اسناد گفت:  ۵ ساختمان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد. احمد توسیرکانی افزود: در این 10 سال ۱۲هزار میلیارد درآمد در ازای خدمات ثبتی به خزانه دولت واریز شده است.
 کیهان محمدخانی، قائم‌مقام سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برگزاری جشنواره شمعدونی گفت: به منظور زیباتر شدن نمای ساختمان‌ها و با مشارکت سرای محلات این جشنواره برگزار خواهد شد. وی در دومین جلسه توجیهی جشنواره شمعدونی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود، گفت: هیچ اتفاقی در شهر تهران رخ نمی‌دهد، مگر اینکه شهروندان در آن سهم ‌زیادی داشته باشند.
 مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شرکت شهروند  در دیدار با خانواده شهیدان طوقانی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آبادانی و پیشرفت کشور ایران همواره مرهون جوانانی است که برای دفاع از خاک میهن از جان مایه گذاشتند و در مسیر توسعه و آبادانی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند. وی در ادامه با بیان اینکه شهدا مایه فخر و عزت ایران اسلامی هستند، افزود: خانواده معظم شهدا مانند فرزندان شهید خود برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کردند و حالا وظیفه ما است برای استقلال و آبادانی کشورمان تلاش کنیم و در این مسیر باید قدردان خانواده شهدا نیز باشیم.
 


Page Generated in 0/0068 sec