printlogo


کد خبر: 206114تاریخ: 1397/11/18 00:00
اخبار

در حاشیه حضور رئیس رسانه ملی در منزل بازیگر پیشکسوت
صحبت‌های شنیدنی نصیریان درباره همسر مرحومش
رئیس سازمان صداوسیما با حضور در منزل علی نصیریان، درگذشت همسر وی را تسلیت گفت. به گزارش «وطن امروز»، در این دیدار رئیس رسانه ملی با تشکر از تلاش‌های علی نصیریان در طول سالیان متمادی در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: از اینکه هنوز به صورت فعال در عرصه مجموعه‌های تلویزیونی حضور دارید بسیار خوشحالم و امیدوارم مجموعه تلویزیونی که برای ماه مبارک رمضان سال آینده روی آنتن خواهد رفت با حضور شما به یکی از سریال‌های ماندگار تلویزیون تبدیل شود. نصیریان هم درباره همسرش اظهار کرد: همسرم که 60 سال با هم زندگی کردیم، نامش فاطمه بود و خدا بسیار دوستش داشت که در ایام فاطمیه از دنیا رفت. ما آنقدر به هم وابسته بودیم که وقتی سفری به آمریکا داشتیم و فهمیدند ما حدود ۶۰ سال است با هم زندگی می‌کنیم، پرسیدند شما در فرهنگ‌تان چیزی به نام طلاق ندارید؟ هر 2 خندیدیم و گفتیم نه، برای ما 2 نفر این واژه اصلا شناخته‌شده نیست. نصیریان با اشاره به تولیدات سازمان صداوسیما در حوزه فیلم و سریال تاکید کرد: درخواست من این است در کنار تعدد تولیدات به کیفیت آنها هم توجه ویژه شود، سعی کنید آثاری تولید کنید که دغدغه مردم باشد.


نرگس آبیار و بهروز افخمی میهمان «عصر» طالب‌زاده می‌شوند
بهروز افخمی و نرگس آبیار میهمان نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» هستند. به گزارش «وطن امروز»، سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است. نادر طالب‌زاده این هفته در برنامه «عصر» فیلم‌های جشنواره را با حضور بهروز افخمی، نرگس آبیار و محمدرضا شفاه بررسی می‌کند. نرگس آبیار امسال با فیلم «شبی که ماه کامل شد» به جشنواره آمده و محمدرضا شفاه نیز فیلم «دیدن این فیلم جرم است» را تهیه کرده است. برنامه تلویزیونی «عصر» پنجشنبه ساعت 22 به صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.


بازدید رئیس حوزه هنری از نمایشگاه جشنواره هنر مقاومت
محسن مومنی‌شریف، رئیس حوزه هنری با حضور در محل برگزاری نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر مقاومت از آن بازدید کرد. به گزارش«وطن امروز»، مومنی شریف، ضمن تمجید از آثار این نمایشگاه گفت: برایم بسیار جالب بود که معنا و مفهوم مقاومت بسیار وسیع شده و حوزه‌های معنایی متعددی را از میدان نبرد گرفته تا میدان سبک زندگی و جنگ نرم شامل شده است. به نظرم این نمایشگاه از چندین لحاظ حائز اهمیت است که متمایزترین وجه آن حضور جوانان هنرمند و درخشش آنان در این نمایشگاه است. با وجودی که دشمن سعی در دلسرد کردن جوانان ما در همه عرصه‌ها دارد ولی به لطف خداوند و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد درخشش جوانان و نسل امروز در حوزه‌های فرهنگ و ادبیات و هنر هستیم که این از دستاوردهای انقلاب در آستانه ورود به دهه پنجم آن است. نسل امروز واقعا ادامه‌دهنده آرمان‌های انقلاب است و امروز پرچم دست جوانان متعهد انقلابی است که بخوبی از آرمان‌های انقلاب پاسداری و محافظت می‌کنند و ما بخشی از این موضوع را در آثار این جشنواره به وضوح می‌بینیم. بخش‌های این نمایشگاه بسیار جذاب بودند، خصوصا بعضی بخش‌ها مثل طراحی صنعتی و تبلیغات شهری که می‌توانند جای کار بیشتری خصوصا در جامعه داشته باشند. امیدوارم مسؤولان امر از این پتانسیل ایجاد شده نهایت بهره را ببرند و از این ظرفیت گرانبها بدرستی استفاده کنند. وی همچنین از زحمات و تلاش‌های استاد مسعود نجابتی، دبیرکل و سیدمسعود شجاعی طباطبایی، دبیر اجرایی جشنواره و ستاد برگزاری جشنواره تقدیر و تشکر کرد.


Page Generated in 0/0072 sec