printlogo


کد خبر: 206119تاریخ: 1397/11/18 00:00
اخبار

موافقت رسمی AFC با درخواست الهلال و استقلال
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست استقلال و الهلال موافقت کرد و به این ترتیب دوحه میزبان استقلال برای دیدار رفت و ابوظبی هم میزبان الهلال برای دیدار برگشت شد. به نقل از یورواسپورت، 2 تیم استقلال و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه هستند. با توجه به اینکه قانون برقراری بازی در زمین بی‌طرف برای تیم‌های ایرانی و عربستانی همچنان پابرجاست نمایندگان 2 کشور میزبان‌های خود را انتخاب کرده‌اند. یورواسپورت عربی نوشت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست میزبانی استقلال و الهلال موافقت کرد تا جایی که دیدار رفت به میزبانی دوحه قطر و دیدار برگشت هم به میزبانی ابوظبی برگزار خواهد شد. به نوشته این سایت عربستانی، الهلال برای میزبانی خود شهر ابوظبی امارات و استقلال هم شهر دوحه قطر را پیشنهاد داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست هر دو تیم موافقت کرد.

پیروزی فوتسال ایران مقابل صربستان در دومین بازی
ملی‌پوشان فوتسال ایران در دومین دیدار تدارکاتی مقابل حریف اروپایی خود به پیروزی دست یافتند. تیم‌ملی فوتسال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه به مصاف صربستان رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به دومین برد مقابل حریف اروپایی خود دست یافت. گل‌های ایران را در این بازی حسین طیبی (۳) و اصغر حسن‌زاده به ثمر رساندند. شاگردان ناظم‌الشریعه دیروز نیز در نخستین بازی با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی رسیده بودند. فوتسال ایران در رده پنجم و صربستان در رده پانزدهم جهان قرار دارد.

کی‌روش امروز به عنوان
سرمربی کلمبیا معرفی می‌شود
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز به صورت رسمی هدایت تیم‌ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت. به نقل از ال‌تیمپو، تا چند روز دیگر تیم‌ملی فوتبال کلمبیا سرمربی خواهد داشت. سه‌شنبه مشخص شد کارلوس کی‌روش پنجشنبه به بوگوتا سفر می‌کند تا به عنوان سرمربی جدید این کشور معرفی شود. مراسم معارفه سرمربی پرتغالی ساعت ۱۰ صبح در فدراسیون فوتبال کلمبیا برگزار خواهد شد. کی‌روش به‌خاطر مشکلات پروازی نتوانست خود را سه‌شنبه به بوگوتا برساند و چهارشنبه در این شهر خواهد بود. این سرمربی ۶۵ ساله که هدایت تیم‌ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بر عهده داشت در مرحله نیمه‌نهایی با شکست مقابل ژاپن از این رقابت‌ها کنار رفت. پس از این اتفاق شایعات در رابطه با مربیگری‌اش در کلمبیا قوت گرفت. فدراسیون فوتبال این کشور اعلام نکرده بود کی‌روش جانشین خوسه پکرمن خواهد بود. با این حال رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور اخیرا این موضوع را تایید کرد و گفت مذاکرات بخوبی پیش می‌رود.

بازداشت یک اماراتی به دلیل حمایت از تیم‌ملی قطر!
اماراتی‌ها یک هوادار فوتبال را به‌خاطر حمایت از تیم‌ملی قطر بازداشت کردند.‌ به نقل از الرای، تنش سیاسی بین قطر و امارات به فوتبال هم کشیده شده است. تیم‌ملی فوتبال قطر توانست قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را به‌دست آورد و این مساله باعث ناراحتی اماراتی‌ها شده است. پلیس امارات یک شهروند خود را که تابعیت انگلیسی دارد، به خاطر حمایت از تیم‌ملی فوتبال قطر در دیدار برابر عراق بازداشت کرد. این هوادار در دیدار قطر برابر امارات پیراهن قطر را بر تن کرد که این مساله باعث خشم اماراتی‌ها شد. روزنامه الرای نوشت اماراتی‌ها برای این هوادار جریمه سنگین مالی و همچنین زندان در نظر گرفته‌اند! با این وجود روز گذشته سفارت امارات در لندن در بیانیه‌ای اعلام کرد این فرد به دلیل پوشیدن پیراهن تیم ملی قطر بازداشت یا دستگیر نشده است. البته این ادعای اماراتی هاست.

«مسی» به فولاد خوزستان پیوست
مهاجم کامرونی تیم «یان بیان» چین به فولاد خوزستان پیوست. «رافائل مسی بوولی» مهاجم کامرونی تیم یان‌بیان چین که سابقه عضویت در تیم‌ملی کامرون را دارد، با قراردادی به مدت نیم‌فصل به عضویت باشگاه فولاد درآمد. این مهاجم سال ۲۰۱۷ میلادی در عضویت باشگاه آپا کامرون بود و در طول ۲۴ بازی انجام شده برای این تیم، ۱۴ گل به ثمر رساند. مسی پس از آن به فوتبال چین انتقال یافت و به این ترتیب در سال ۲۰۱۸ با پیراهن تیم «یان ‌بیان» در رقابت‌های فوتبال لیگ یک چین در مجموع ۱۴ بازی، ۳ بار گلزنی کرد. مسی بوولی سابقه بازی ملی در کارنامه دارد و همراه با تیم‌ملی کامرون در یک دیدار از رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ برابر زامبیا به زمین رفت.


Page Generated in 0/0673 sec