printlogo


کد خبر: 206130تاریخ: 1397/11/18 00:00
اخبار

ممنوعیت صادرات مرغ و گوشت قرمز
سخنگوی اتاق اصناف گفت: صادرات گوشت قرمز همیشه ممنوع است و تا زمانی که قیمت‌ها به تعادل برسد واردات گوشت ادامه خواهد داشت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی صفایی، سخنگوی اتاق اصناف گفت: برای ایجاد سهولت در توزیع کالا‌های اساسی و همچنین برای تامین نیاز‌های خانوارها، صادرات مرغ ممنوع شده و اقدامات خوبی برای تخصیص ارز دولتی به واردات گوشت انجام شده است. وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم در پایان امسال بازار آرامی خواهیم داشت و با تدابیری که از ناحیه ستاد تنظیم بازار کشور و در بحث توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام شده است مشکلی در باب توزیع نخواهیم داشت. صفایی با بیان اینکه صادرات گوشت قرمز همیشه ممنوع است، گفت: تا زمانی که قیمت‌ها به روند متعادل برگردد واردات گوشت از جانب دستگاه‌های ذی‌ربط ادامه خواهد داشت.  سخنگوی اتاق اصناف درباره نظارت بر توزیع کالا‌ها گفت: کارگروه‌های مختلفی متشکل از سازمان تعزیرات، سازمان حمایت و بازرسی و نظارت اتاق اصناف شکل گرفته است که اگر گزارشی درباره تخلفات به دست آنها برسد با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود. وی افزود: روند نظارت بر کالا‌های اساسی که در ایام عید در اختیار خانوار‌ها قرار می‌گیرد ادامه خواهد داشت و تشدید نیز خواهد شد و تلاش حوزه صنفی کشور این است که مردم در تامین و توزیع کالا‌ها دچار مشکل نشوند. صفایی گفت: سامانه‌های رسیدگی به شکایات مردم هم فعال است و اگر مردم احساس کنند در خارج از چارچوب قانونی اقدام می‌شود، می‌توانند واحد‌های نظارتی را در جریان بگذارند.

هشدار درباره سامانه جعلی یارانه نقدی
سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: سامانه ثبت‌نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به نشانی yaraneh.com جعلی است.  در اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها آمده است: سامانه ثبت‌نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به نشانی
yaraneh.com که اقدام به دریافت اطلاعات هویتی شهروندان از جمله کدملی سرپرستان خانوار، تعداد اعضای خانوار، میزان درآمد و همچنین اطلاعات کارت بانکی شامل شماره کارت، شماره حساب، رمز دوم، تاریخ انقضای کارت و cvv۲ را می‌کند و پیامک‌های ارسالی از شماره ۵۰۰۰۱۴۵ جعلی بوده و هیچگونه ارتباطی با سازمان هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه ندارد. شهروندان از هرگونه مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خانوار خود در آن جدا خودداری کنند.
 


Page Generated in 0/0060 sec