printlogo


کد خبر: 206158تاریخ: 1397/11/18 00:00
نبض جامعه

فرمانده نیروی انتظامی:
هیچ نگرانی امنیتی در کشور  وجود ندارد
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در هیج کجای کشور هیچ‌گونه نگرانی امنیتی وجود ندارد، گفت: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی‌های مناسب و برگزاری جلسات متعدد آماده است مراسم ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شود.
به گزارش میزان، سردار حسین اشتری اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور پیشرفته و مقتدر در جهان و منطقه مطرح است. وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در برگزاری مراسم‌های مذهبی و جشن‌ها حضور پررنگی داشته است، از آمادگی ناجا در تامین امنیت مراسم جشن 40 سالگی انقلاب در روز ۲۲ بهمن‌ماه در سراسر کشور و نیز اتخاذ تمهیدات ترافیکی این مراسم خبرداد و گفت: آمادگی‌های لازم برای تامین امنیت جشن 40 سالگی انقلاب از روز‌های قبل آغاز شده است؛ خوشبختانه جای نگرانی وجود ندارد و همکاران بنده با آمادگی کامل در خدمت مردم هستند. عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد هستند از هر موقعیتی برای ضربه به نظام ما استفاده کنند، گفت: با اشراف اطلاعاتی‌ای که در نیروی انتظامی وجود دارد جلوی هرگونه توطئه‌ای گرفته خواهد شد. فرمانده ناجا در ادامه از آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از استان‌های امن و باثبات نام برد و گفت: موضوع جرائم نیز در این استان مدیریت شده است. سردار اشتری اعتماد مردم به نیروی انتظامی را رو به افزایش عنوان و خاطرنشان کرد: این موضوع را برای خود یک سرمایه می‌دانیم و امیدواریم پاسخگوی خوبی به اعتماد مردم باشیم.

دادستان کل کشور اعلام کرد
رسیدگی به پرونده سایت دیوار در دادسرا
دادستان کل کشور در پاسخ به این  پرسش که بتازگی رئیس پلیس فتا از دادسرا خواسته است که سایت دیوار برخورد قانونی صورت گیرد، گفت: ظاهراً این پرونده ارجاع شده است و باید دادسرا به این موضوع رسیدگی کند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر ولنگاری‌ها‌ و بی‌حجابی‌ها در فضای مجازی خاطرنشان کرد: این کار نیاز به یک سری هماهنگی‌ها در دستگاه‌های گوناگون دارد. کار قضایی کافی نیست و ما تنها با مجرم برخورد می‌کنیم و باید بحث فرهنگی پیگیری شود. دادستان کل کشور اظهار داشت: بخش هنری و هنرمندان ما باید بیشتر به میدان بیایند. اگر این ولنگاری را همین طور رها کنیم دود آن به چشم ملت می‌رود و این خانواده‌ها هستند که آسیب می‌بینند. حجت‌الاسلام منتظری گفت: از همه سازمان‌ها  انتظار داریم همکاری و مساعدت لازم را بکنند، چرا که دستگاه قضایی به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها:
آماده اجرای عفو گسترده هستیم
رئیس سازمان زندان‌ها در ارتباط با جزئیات عفو گسترده گفت: سازمان زندان‌ها آمادگی دارد بر اساس معیارهای اعلامی مصادیق را مشخص و اعلام کند؛ منتظر هستیم به ما ابلاغ شود. به گزارش مهر، اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها در ارتباط با طرح پابندهای الکترونیکی گفت: این طرح عملیاتی شده و در حال اجراست، منتها چون ملاحظات حقوقی و قانونی در این زمینه وجود دارد ما نتوانستیم اهداف خود را محقق کنیم.  وی گفت: قانون جرائمی که مجازات‌‌های آن از درجه ۶ تا ۸ هستند را مشمول این قضیه دانسته است، از طرفی شرط استفاده از پابند الکترونیکی رضایت خود فرد است، علاوه بر این، فرد باید مخارج آن را به صورت روزانه پرداخت کند که این موارد از جمله دلایلی است که موجب شده استقبال خوبی از این طرح نشده است. رئیس سازمان زندان‌ها در ارتباط با جزئیات عفو گسترده زندانیان گفت: سازمان زندان‌ها آمادگی دارد بر اساس معیارهای اعلامی مصادیق را مشخص و اعلام کند، منتظر هستیم به ما ابلاغ شود و به محض اینکه از سمت رهبر انقلاب اعلام شود بلافاصله اقدام خواهیم کرد.


Page Generated in 0/0059 sec