printlogo


کد خبر: 206172تاریخ: 1397/11/21 00:00
اخبار

برپایی عزای حضرت فاطمه(س) در سراسر کشور
آیین‌های سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) دیروز شنبه با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و خیابان‌ها و میادین سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش «وطن‌امروز»، دیروز میلیون‌ها عزادار و دوستدار اهل‌بیت(ع) در عزای دخت نبی اکرم اسلام(ص) اشک ماتم ریختند. در تهران، همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) گردهمایی عزاداران فاطمی با حضور هیات‌های مذهبی در میدان فاطمی برگزار شد و هزاران نفر از دوستداران حضرت زهرا(س) و خاندان عصمت و طهارت با حضور در این میدان عشق و ارادت خود را به خاندان پیامبر اکرم(ص) نشان دادند. اجتماع عزاداران فاطمی در میدان فاطمی با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در میدان جهاد آغاز شد. در ادامه این مراسم، مداحان به مرثیه‌سرایی پرداختند.
 بر اساس این گزارش، همچنین مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تجمع هیأت‌های عاشورای فاطمی با حضور گسترده مردم عزادار با سخنرانی حجت‎الاسلام سیدابراهیم رئیسی در میدان هفتم تیر تهران برگزار شد. در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی نیز مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

آخرین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) درحسینیه امام خمینی برگزار شد
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) با حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
به گزارش مهر، پنجمین و آخرین شب از مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌ زهرا سلام‌الله‌علیها در شام غریبان شهادت آن بانوی بزرگوار، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مسؤولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد.

رونمایی از موشک دزفول در شهر زیرزمینی سپاه
فرمانده سپاه: رونمایی از شهر تولید موشک در اعماق زمین، پاسخی به یاوه‌گویی‌های غربی‌هاست
در مراسمی که روز پنجشنبه ۱۸ بهمن با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد؛ موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول در کارخانه زیرزمینی تولید موشک‌‌های بالستیک سپاه رونمایی شد. فرمانده کل سپاه در این مراسم، رونمایی از دستاوردهای دفاعی سپاه همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را اثبات «ما می‌توانیم» به جهانیان دانست و با اشاره به نمایش کارخانه زیرزمینی تولید موشک‌‌های بالستیک نقطه‌زن سپاه برای نخستین‌بار، گفت: رونمایی از این شهر تولید موشک در اعماق زمین، پاسخی به یاوه‌گویی‌های غربی‌هاست که تصور می‌کنند با تحریم و تهدید می‌توانند ما را محدود کرده و از اهداف بلندمان بازدارند. سرلشکر جعفری با بیان اینکه امروز تمام موشک‌‌های ساخت نیروی هوافضای سپاه نقطه‌زن هستند، اظهار کرد: موشک‌‌‌هایی که در گذشته تولید شده‌‌اند در حال تبدیل شدن به موشک هوشمند هستند.
سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در این مراسم اظهار داشت: اروپایی‌ها نباید فراموش کنند در طول جنگ تحمیلی از رژیم بعث عراق به شکل‌‌های مختلف حمایت و پشتیبانی‌‌های تسلیحاتی کردند، لذا باید گفت «ما به اروپایی‌ها اعتماد نداریم و بهتر است آنها خود را هزینه ترامپ نکنند».


Page Generated in 0/0071 sec