printlogo


کد خبر: 206173تاریخ: 1397/11/21 00:00
دعوت مراجع، شخصیت‌ها، نخبگان، اصناف جریان‌‌های سیاسی و اقلیت‌‌های دینی برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
آماده 22 بهمن دشمن‌شکن

مراجع عظام تقلید، علمای شیعه و سنی و سایر اقلیت‌‌های دینی، شخصیت‌‌های کشوری و لشکری، نهادهای انقلابی، سران قوا، جریان‌‌های مختلف سیاسی، ورزشکاران، هنرمندان و نخبگان علمی طی روزهای اخیر ضمن تاکید بر حضور در راهپیمایی 22 بهمن، از مردم نیز خواستند در این جشن بزرگ ملی شرکت کنند.
به گزارش «وطن‌امروز»، دیروز شنبه آیت‌‌الله العظمی ناصر مکارم‌شیرازی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مجلس سوگواری که با حضور اقشار مختلف مردم و علما و روحانیون در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ما 40 سال از انقلاب را پشت‌سر گذاشته‌‌‌‌‌ایم و اکنون در حساس‌‌‌‌‌ترین شرایط هستیم، اگر مردم متحد نباشند و مسؤولان هوشیارتر و بیدارتر از گذشته در مقابل تحریم‌ها قد علم نکنند و استقامت نکنند، دچار مشکل می‌شویم. وی اضافه کرد: به همه عرض می‌کنیم در این شرایط سخت دست به دست هم دهند تا از مشکلات عبور کنیم، در گوشه و کنار مشکلات فراوان است و اگر یکدل باشیم و در مقابل فشارها و مشکلات پایداری داشته باشیم و با تدبیر عمل کنیم از این بحران‌ها گذر خواهیم کرد. آیت‌الله مکارم‌شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود آحاد ملت را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و گفت: همه می‌دانیم در کشور مشکلاتی داریم و البته این مشکلات قابل حل است؛ آمریکایی‌ها با تحریم‌‌های ظالمانه می‌خواهند مردم را آزمایش کنند و ما با حضورمان در راهپیمایی ثابت می‌کنیم به‌رغم مشکلاتی که داریم و نسبت به آن اعتراض هم می‌کنیم اما عملا به اسلام، انقلاب و ارزش‌ها وفادار هستیم و کاری نمی‌کنیم که دشمن خوشحال شود.
ائمه جماعات و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها نیز از مردم استان‌‌های خود خواستند امسال حضور پرشوری در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن داشته باشند. اصناف و بازاریان سراسر کشور هم هر کدام با صدور اطلاعیه‌ای از حضور خود در راهپیمایی سراسری 22 بهمن خبر دادند. ورزشکاران و قهرمانان ورزشی کشورمان و همینطور نخبگان علمی و مدال‌آوران مسابقات داخلی و خارجی نیز برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کردند.  در کنار شیعیان، علما و تشکل‌‌های اهل‌سنت و سایر هموطنان اقلیت‌‌های دینی در سراسر کشور نیز با صدور اطلاعیه و انجام مصاحبه‌‌‌هایی ضمن گرامیداشت راهپیمایی 22بهمن از حضور خود در این جشن بزرگ ملی خبر دادند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.
اطلاعیه شورای هماهنگی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز اطلاعیه‌ای درباره برگزاری جشن ملی 22بهمن صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: اینک در چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حـمایـت از کـالای ایرانـی» نام‌گذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهر‌ها و روستا‌ها در ســراســر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی راهپـیمایی «یـوم‌الله ۲۲ بهمـن» است که به صورت یـکپارچـه و همـزمان، در بیـش از یکهــزار شــهر، شــهرســتان و بیــش از ۱۰ هــزار روسـتا در سـراســر کشـور و در تـهـران با سـخنرانـی ریـاســت محتــرم جمهــوری برگزار می‌شود. در راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن؛ مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر ایـران اســلامی صـبح دوشــنبه، بـه‌طـور همـزمان در سـراســر کشــور و در تـهـران از سـاعـت 9 صــبح از مسـیـرهای دوازده‌گـانه به سـوی میـدان آزادی، راهپیـمایی خود را آغـاز خواهـند کرد».
اطلاعیه جبهه مردمی
جبهه مردمی نیروهای انقلاب هم با صدور اطلاعیه‌ای از مردم شریف ایران خواست در جشن ملی 22 بهمن شرکت کنند. در این اطلاعیه آمده است: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، از مردم شریف ایران سربلند، صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دعوت می‌کند، در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه چهلمین ۲۲ بهمن شرکت کنیم و با حضور چندده میلیونی‌مان پیام وحدت و همدلی‌مان را پیش چشمان منتظر و کنجکاو عالمیان به نمایش بگذاریم و با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های محکم آوای «استقلال، آزادی، عزت هر ایرانی»، سردهیم و چشم تنگ امید دشمنان را از دست‌اندازی به «جمهوری اسلامی» قطع کنیم و رساتر از هر سال با مشت‌های گره کرده و دل‌های استوار، شعار پرشور «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» سر دهیم تا صدای‌مان از پرده‌های هزارتوی پنبه‌های فرورفته در گوش‌های عاصی دشمنان بدخواه و منافقان خوش‌خیال عبور کند.


Page Generated in 0/0142 sec