printlogo


کد خبر: 206180تاریخ: 1397/11/21 00:00
فعالیت‌های انقلابی کاربران شبکه‌های اجتماعی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن به اوج خود رسیده است
استقبال از راهپیمایی میلیونی
کاربران شبکه‌های اجتماعی با راه‌اندازی پویش‌های «#‌می‌_آیم‌_چون» و توفان توئیتری دلایل حضور در راهپیمایی 22 بهمن را اعلام می‌کنند

گروه اجتماعی: امسال همزمان با دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب، نه تنها شهرهای گوناگون حال و هوای دیگری داشتند، بلکه آنچه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم به نسبت سال‌های گذشته پررنگ‌تر خودنمایی کرد، حضور متفاوت کاربران با ایجاد پویش‌های گوناگون بود.
 به گزارش «وطن‌امروز» پویش‌هایی که این روزها در آستانه برگزاری راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به اوج خود رسیده است و کاربران بویژه جوانان در تلاشند با اشتراک گذاشتن تصاویر، جملات و شعارهای مرتبط با این ایام، در هر چه با شکوه‌تر شدن راهپیمایی امسال نقشی داشته باشند. فردا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است؛ یادواره‌ای ملی که در آستانه راهپیمایی میلیونی بیست و دوم بهمن‌ماه، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را نیز به پویش درآورده است. امسال از مدت‌ها قبل از دهه فجر پویش‌های متفاوتی با عناوین و هشتگ‌های  «من انقلابی هستم»، «40 سال اقتدار»، «اقتدار 40 ساله»، «جشن 40سالگی انقلاب»، «پویش کتابخوانی انقلاب» و موارد بسیار دیگر در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد و این جریان ادامه دارد. از سوی دیگر بازدید‌کنندگان از نمایشگاه‌های مناسبتی این ایام مانند نمایشگاه اقتدار 40، نمایشگاه اقتدارهوایی و نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی هم با راه‌اندازی پویش‌های «اقتدار 40»، «اقتدار هوایی»، «دستاورد‌های 40» دست به فعالیت گسترده در فضای مجازی زده‌اند.
# چله عزت
از مدت‌ها قبل از آغاز دهه فجر تعدادی از کاربران فضای مجازی با هشتگ #چله_عزت به پیشواز جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران رفته بودند که این پویش همچنان ادامه دارد.
همزمان با نزدیک شدن به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی کاربران فضای مجازی در تکاپو هستند با اشتراک تجربیات خود در این 4 دهه، از عزت و استقلال در سایه این انقلاب بنویسند. کاربران با با هشتگ #چله_عزت در فضای مجازی این تجربیات را به اشتراک گذاشته‌اند.
# می‌آیم چون
این در حالی است که کاربران فضای مجازی در یک پویش ابتکاری با به کار بردن هشتگ #می_آیم_چون، دلایل حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیان کرده‌اند. در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران،  تعدادی از کاربران فضای مجازی با ساخت هشتگ #می_آیم_چون به استقبال راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن رفته‌اند  و دلایل حضورشان در راهپیمایی امسال را بیان و همگان را به حضور پرشور در این جشن ملی - میهنی دعوت کرده‌اند.
توفان توئیتری
علاوه بر این کاربران با توفان توئیتری #می_آیم_ چون به استقبال راهپیمایی پر شکوه 22 بهمن خواهند رفت. کاربران فضای مجازی و بویژه شبکه اجتماعی توئیتر از ساعت ۶ بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۸ بهمن‌ماه با انتشار مطالب خود در صفحات مجازی‌شان تلاش می‌کنند  این هشتگ را تا ۲۲ بهمن به هشتگ‌ داغ توئیتر تبدیل کنند و دلایل حضور همه‌جانبه‌ خود در این روز بزرگ را همگی با هم فریاد بزنند.
 


Page Generated in 0/0062 sec