printlogo


کد خبر: 206184تاریخ: 1397/11/21 00:00
اخبار

معاونت وزارت بهداشت اعلام کرد
تأمین و توزیع  ۸۰ دستگاه یونیت سیار دندانپزشکی
اقدامات و فعالیت‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در حوزه‌های بودجه، پشتیبانی و رفاهی، منابع انسانی، برنامه‌ریزی، توسعه، توانمندسازی و امور مرتبط با تحقیق و توسعه حوزه منابع انسانی، تحقیقات و مطالعات منابع انسانی سلامت، توسعه مدیریت و تحول اداری و منابع فیزیکی و امور عمرانی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد.
به گزارش میزان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تغییر رویکرد از حسابداری نقدی به حسابداری تعهدی از سال ۱۳۸۴، تشکیل سازمان بیمه خدمات درمانی سازمان بیمه سلامت از سال ۱۳۹۱ و شورای بیمه سلامت در سال ۱۳۷۴، تهیه حساب‌های ملی سلامت ایران توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز آمار ایران از سال ۱۳۸۰، استقرار سیستم بهای تمام‌شده در سال ۱۳۸۸، تعیین حق بیمه خانوار متناسب با سطح درآمد ۱۳۸۹، بودجه‌‌‌بندی نوین به عنوان ابزار مناسب برنامه‌‌ریزی و کنترل کارا 90-1389، مدیریت هزینه و بهره‌وری در سال ۱۳۹۱ اقدامات موثری در بخش بودجه انجام داده است.
همچنین می‌توان به توسعه و بهسازی انبار‌های دارویی و ساخت بزرگ‌ترین سردخانه زنجیره سرد واکسن کشور،  تامین و توزیع ۸۰ دستگاه یونیت سیار دندانپزشکی برای نخستین‌بار در کشور، توسعه و نهادینه‌‌سازی ورزش و نشاط در میان کارکنان همچون برگزاری المپیاد‌ها و مسابقات ورزشی مختلف، تشکیل کمیته و هیات‌های ورزشی به عنوان اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع در بخش پشتیبانی و رفاهی اشاره کرد.

معاون آموزش‌وپرورش خبر داد
آغاز اجرای طرح «بازی و یادگیری»
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش ‌و پرورش از آغاز اجرای طرح «بازی و یادگیری» در استان‌های مشمول این طرح خبر داد. رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش درباره اجرای طرح «بازی و یادگیری»  به فارس گفت: اجرای این طرح در 100 مدرسه 10 استان کشور پیش‌بینی شده است. وی افزود: در فاز اول اجرای طرح، استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، همدان، مازندران، کردستان، کرمان، آذربایجان‌غربی، قزوین و سیستان‌وبلوچستان قرار دارند. حکیم‌زاده با بیان اینکه اجرای طرح در بیشتر استان‌های مشمول آغاز شده است، خاطرنشان کرد: قرار بود هفته گذشته با حضور وزیر آموزش‌وپرورش این طرح در تهران هم کلید بخورد که هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد. وی با بیان اینکه این طرح هم در مدارس دولتی و هم مدارس غیردولتی اجرا می‌شود، گفت: ملاک‌های انتخاب مدارس اجرای پروژه بازی و یادگیری شامل اعلام آمادگی داوطلبانه مدارس با توجه به امکان‌سنجی محیط و شرایط مدرسه بود که تعداد 50 مدرسه دخترانه و50 مدرسه پسرانه انتخاب شدند و این مدارس از بین مدارس دولتی (برخوردار و نیمه‌برخوردار در مناطق محروم) و مدارس غیردولتی انتخاب شده‌اند. همچنین در این فاز اجرا، حداکثر 20‌درصد مدارس غیردولتی شامل اجرای پروژه می‌شوند.


 شهردار منطقه 9 از برگزاری 100 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در ایام‌الله دهه فجر و مراسم باشکوه 22 بهمن‌ماه در ورودی غربی پایتخت خبر داد. سید‌علی مفاخریان به اجرای برنامه‌های شاخص از جمله دستاورد‌های 40 ساله انقلاب اسلامی در 40 قاب اشاره و بیان کرد: به منظور آشنایی شهروندان با 40 رویداد و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه مصور در محدوده خیابان آزادی در 40 قاب شامل گزیده‌ای از رویداد‌های اخص کشور توسط تصویرگر حرفه‌ای طراحی و نقاشی شده که در ایام دهه فجر آغاز و در 22 بهمن‌ماه به پایان
می‌رسد.


Page Generated in 0/0065 sec