printlogo


کد خبر: 206188تاریخ: 1397/11/21 00:00
تغییرات وسیع استقلال با 4 گلی که وارد دروازه پیکان کرد
انقلاب آبی

زهره فلاح‌زاده: استقلال روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه در نخستین دیدار خود در دور برگشت لیگ برتر توانست با ۴ گل پیکان تحت هدایت حسین فرکی را از پیش‌رو بردارد و با بردی مقتدرانه
خط و نشان جدی‌ای برای رقبا بکشد! آبی‌ها با تغییرات اساسی پا به نیم فصل دوم گذاشتند و با هیات مدیره و خریدهای جدید و مصدومان تازه به تیم برگشته به مصاف پیکانی‌ها رفتند، البته پیش از این دیدار حواشی بسیاری آرامش تیم را تهدید می‌کرد و استرس و نگرانی هواداران از این بابت منجر به این شده بود که برد استقلال آن هم با ۴ گل غیر قابل تصور باشد. استقلال در حالی به مصاف پیکان رفت که سروصدای زیادی بابت خرید بازیکن جدید آنها به گوش می‌رسید و حواشی‌ای که درباره حضور یا عدم حضور آیاندا پاتوسی در تیم ایجاد شده بود، مدیران این تیم را با چالشی بزرگ مواجه کرده بود.  البته پاتوسی مثل هندوانه در بسته می‌ماند و کسی نمی‌داند او با تمام این حواشی به راه افتاده و در صورت صادر شدن کارت بازی‌اش برای حضور در استقلال چه عملکردی خواهد داشت و آیا این همه پیگیری‌ها برای جذب این بازیکن برای تیم آبی‌پوش سود و فایده دارد یا خیر؟! با تمام حواشی‌ و دل نگرانی‌هایی که استقلالی‌ها را تهدید می‌کرد اما این تیم توانست از نخستین آزمون خود سربلند بیرون بیاید. سوای اینکه داریوش شجاعیان پس از بازگشت از مصدومیت طولانی‌مدت، یکی از ستاره‌های زمین بود و به هواداران آبی این نوید را داد که در لیگ قهرمانان می‌شود به حضور مؤثر او امیدوار بود، 2 خرید جدید استقلال- اسماعیل گونسالوس و گادوین منشا - هم در نخستین حضور هنر خود را به رخ رقیبان کشیدند. گونسالوس برای آنکه اثبات کند با الحاجی گرو، مهاجم بخت برگشته نیم فصل اول آبی‌ها قابل قیاس نیست، تنها یک دقیقه نیاز داشت تا حرف خود را به کرسی بنشاند و انتقادات احتمالی را از سر خود باز کند. این مهاجم به محض ورود به زمین نخستین گل خودش را با پیراهن آبی به ثبت رساند و این گل درحالی به ثمر رسید که پاس آن را منشا، مهاجم سابق پرسپولیس برای او ساخته و پرداخته کرده بود. برد ۴ گله آبی‌ها باعث شد در نخستین دیدار نیم‌فصل دوم، مدیران استقلال نمره قبولی بگیرند و هواداران خشنود از اینکه خریدهای هرچند دیرهنگام آبی‌ها عصای دست تیم شد.
حالا باید منتظر ماند و دید این استقلال در ادامه فصل و بویژه در لیگ قهرمانان چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌توان به این تیم امیدوار بود یا خیر؟


Page Generated in 0/0174 sec