printlogo


کد خبر: 206189تاریخ: 1397/11/21 00:00
اخبار

کی‌روش-کواچ داستان تازه در کلمبیا
نیکو کواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، پاسخ نخستین مصاحبه کی‌روش در کسوت هدایت تیم‌ملی کلمبیا را داد. کارلوس کی‌روش که بتازگی هدایت تیم‌ملی کلمبیا را بر عهده گرفته، گفت خامس رودریگز ستاره بایرن مونیخ که در فصل جاری بارها نیمکت‌نشین بوده، برای رسیدن به مرز آمادگی باید مرتب در ترکیب قرار بگیرد و کواچ نیز در پاسخ گفت خامس هرگاه آماده باشد این اتفاق رخ خواهد داد.
خامس رودریگز که در حال حاضر مشهورترین ستاره تیم‌ملی کلمبیا است، فصل جاری تنها در 6 بازی در ترکیب ثابت باواریایی‌ها قرار گرفته و نیمکت‌نشینی‌های متوالی باعث شده اخبار زیادی درباره احتمال جدایی او در پایان فصل و انتقال به تیم‌هایی چون یوونتوس یا بازگشت به رئال‌مادرید منتشر شود.
خامس اوایل فصل با نیکو کواچ درگیر شد و بسیاری این اتفاق را دلیل نیمکت‌نشینی‌های او می‌دانند اما سرمربی بایرن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شالکه، حضور خامس در ترکیب را تنها منوط به آمادگی او دانست.
کواچ درباره مصاحبه اخیر کارلوس کی‌روش درباره خامس رودریگز گفت: «من قبلا نیز گفته‌ام که خامس رودریگز بازیکن فوق‌العاده‌ای است. ما تصمیم گرفتیم تا پس از سپری کردن دوران مصدومیت طولانی، شرایط را برای او آسان‌تر و سبک‌تر کنیم. زمانی که شرایط خامس مناسب باشد، او مانند دیدار در برابر هرتا در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گرفته و اتفاقا نمایش فوق‌العاده‌ای هم ارائه می‌دهد؛ از نظر من این بهترین استدلال برای انتخاب خامس در ترکیب است».


برانکو همچنان بزرگ‌ترین طلبکار پرسپولیس!
سرمربی پرسپولیس تاکنون مبلغی بابت قرارداد فصل جاری خود از پرسپولیس دریافت نکرده است. باشگاه پرسپولیس در حالی تغییرات مدیریتی را در فصل جاری رقابت‌‌های لیگ برتر داشته است که مشکلات مالی این باشگاه همچنان پابرجاست. بازیکنان این تیم مدعی هستند هنوز بخش قابل توجهی از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت نکرده‌‌‌اند. ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است این تیم با کمترین مشکل رقابت‌‌های لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند تا مبادا در نبود هیات‌مدیره، سرخپوشان تمرینات را تحریم کنند. نکته جالب توجه بدهی بالای باشگاه پرسپولیس به سرمربی این تیم است. از قرار معلوم برانکو ایوانکوویچ هنوز هیچ پولی بابت قرارداد فصل جاری خود دریافت نکرده است تا بزرگ‌ترین طلبکار پرسپولیس لقب بگیرد. کادر فنی پرسپولیس نیز از این نظر وضعیت خوبی ندارند اما برانکو برای اینکه نظم تیمش را حفظ کند، اعلام کرده است اول پول بازیکنان و دستیارانش پرداخت شود و سپس قرارداد او را بدهند؛ مبلغی که سرپرست باشگاه در تلاش است تا بخشی از آن را تا پایان سال جاری به سرمربی این تیم بدهد تا از بدهکاری باشگاه به برانکو کاسته شود.

روایت روزنامه هلندی از مذاکره ایران با جانشین کارلوس کی‌روش
یک روزنامه هلندی اعلام کرد نام «فان مارویک» سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتبال هلند برای هدایت تیم ایران به جای کارلوس کی‌روش مطرح شده است. رسانه‌‌های کشور هلند طی روزهای گذشته از علاقه چند کشور در منطقه خاورمیانه برای استخدام فان مارویک خبر داده‌‌‌اند. این کشورها ایران و امارات هستند که بعد از جام ملت‌‌های آسیا به همکاری خود با مربیان‌شان پایان داده‌اند. روزنامه البیان امارات به نقل از روزنامه «دِ تلگراف» هلند نوشت: «با وجود اینکه نام مارویک برای هدایت تیم‌ملی ایران به جای کارلوس کی‌روش مطرح شده است اما اگر تیم‌ملی امارات به صورت رسمی با مارویک وارد مذاکره شود، شاید این مربی به طور جدی به هدایت این تیم فکر کند». اولین‌بار چند روز پیش بود که یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد مارویک یکی از گزینه‌‌های فدراسیون فوتبال ایران بوده و با این فدراسیون در حال مذاکره است. مارویک طی سال‌‌های گذشته هدایت تیم‌‌های ملی فوتبال عربستان و استرالیا را بر عهده داشت. این مربی توانست عربستان را به جام‌جهانی روسیه برساند ولی قبل از این مسابقات از سمتش کنار رفت و سرمربی استرالیا شد. همچنین تیم‌ملی هلند با هدایت مارویک در سال ۲۰۱۰ نایب قهرمان جام‌جهانی شد. تیم‌ملی فوتبال ایران در جام ملت‌‌های آسیا در مرحله نیمه‌نهایی مقابل ژاپن با 3 گل شکست خورد و از این مسابقات کنار رفت. بعد از این بازی‌ها، کارلوس کی‌روش از تیم ایران جدا و به عنوان سرمربی جدید کلمبیا معرفی شد.


Page Generated in 0/0079 sec