printlogo


کد خبر: 206235تاریخ: 1397/11/23 00:00
اخبار

فاصله ساری با اخراج یک شکست سنگین دیگر
بعد از شکست ۶-صفر چلسی مقابل منچسترسیتی و حرف و حدیث‌های زیادی که درباره اخراج مائوریسیو ساری، سرمربی آبی‌ها شنیده می‌شود، پل کلمنت، کمک‌مربی سابق این تیم می‌گوید ساری اگر در این فصل یک شکست سنگین دیگر را تجربه کند، بلافاصله و بدون هیچ اغماضی اخراج خواهد شد.
مائوریسیو ساری در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی اعتراف کرد انتظار دارد در روزهای آینده با مدیریت باشگاه درباره سرمربی‌گری‌اش در این باشگاه مذاکراتی داشته باشد. ساری از تابستان گذشته که از ناپولی به چلسی ملحق شد تلاش کرده سبک فوتبال مد نظر خود را در این تیم جا بیندازد ولی به نظر می‌رسد در رسیدن به نتایج مد نظر خود چندان موفق نبوده است.
پل کلمنت، کمک‌مربی سابق چلسی بعد از بازی با سیتی در گفت‌وگو با شبکه BeIN گفت: «ساری بشدت تحت فشار است. دست ندادن آخر بازی او با پپ، اگر عمدی باشد یا به خاطر فشار زیاد واقعا فراموش کرده که با مربی حریف دست بدهد، به هر حال نشان می‌دهد او در چه شرایط سختی قرار دارد».
کمک‌مربی سابق چلسی گفت: «در چلسی تیمی نمی‌بینم که بازیکنانش برای همدیگر، برای باشگاه و برای هواداران بجنگند. این در بازی مقابل سیتی کاملا مشهود بود. یک تیم بدون اعتماد به نفس. شکی نیست این تیم مشکل دارد. مدیران چلسی الان نمی‌خواهند واقعیت را بپذیرند ولی یک شکست سنگین دیگر برای اخراج ساری کافی است».

منزوی: وزیر هوای ما را دارد
 یکی از سوژه‌های مهم دعوای طرفداران سرخابی‌ها در چند سال اخیر، ادعای حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس و سنگ‌اندازی وزارت سر راه استقلال است اما کامران منزوی، عضو جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال مخالف این عقیده است. او در مصاحبه اختصاصی با فارس گفت: «من دقیقا مثل خود مردم هستم، مثل همان طرفداران واقعی استقلال. قبل‌ها هم در مصاحبه‌هایم این موضوع را گفته‌ام هیچ وقت
نباید بین دو مجموعه تفاوت قائل شد اما وزیر ورزش خدماتی به استقلال کرده که شاید هیچ کس از آنها خبر نداشته باشد. اگر او روزی به من اجازه بدهد این مسائل را می‌گویم. من از طریق شما می‌گویم وزیر اجازه بدهد تا همه چیز را درباره کار‌هایی که انجام داده بگویم. الان هم که این حرف‌ها را می‌زنم شاید متهم به بله قربان‌گویی شوم که البته مطرح کردن چنین صحبت‌هایی بیشتر فضاسازی است ولی تاکید می‌کنم وزارت ورزش هوای استقلال را داشته است».

پرسپولیس اعتراض رسمی می‌کند
تبعات یک شکست

باشگاه پرسپولیس با تهیه ویدئویی مستند، به اشتباه‌های مکرر داوری به ضرر سرخپوشان بویژه در بازی با فولاد خوزستان اعتراض رسمی خواهد کرد. به نوشته سایت این باشگاه، در بازی با فولاد خوزستان علاوه بر تمام مسائلی که پیش از شروع بازی، برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر رقم‌زده شد تا شرایط بسیار بد و ناگواری برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به وجود آید و تمرکز و آرامش آنها را به کلی برای شروع بازی مختل کند، شاهد اشتباه‌های مکرر داوری به ضرر سرخپوشان هم بودیم که تاثیری کاملا مستقیم روی روند و نتیجه بازی داشت. باشگاه پرسپولیس، هوادارانش و در کل جامعه منصف فوتبال ایران در سال‌های گذشته نه یک بار بلکه بارها شاهد تاثیر نهایی چنین مسائلی بر نتایج رقابت‌های لیگ بوده‌اند و قرار گرفتن مجموعه این موارد در کنار هم و تکرار آنها برای رقابت‌هایی منصفانه که از ویژگی اصلی شرایط برابر برای همه تیم‌ها برخوردار باشد، جایز نیست. در این راستا، باشگاه پرسپولیس برای دفاع از حقوق خود، هوادارانش و فوتبال، همزمان با پیگیری رسمی مسائل پیش آمده در پیش از بازی، نسبت به اشتباه‌های تاثیرگذار داوری بازی پرسپولیس با فولاد خوزستان نیز در قالب نامه و فیلم مستندی که ارائه خواهد شد، اعتراض خواهد کرد. در این بازی با توجه به نظرات کارشناسان داوری، درباره مواردی چون خطای پنالتی، انصراف داور مسابقه از صدور کارت زرد دوم و عدم اخراج بازیکن حریف با توجه به خواست بازیکنان حریف و به صدا در آوردن سوت پایان مسابقه پیش از موعد قانونی بحث‌های جدی وجود دارد که باشگاه پرسپولیس، خواهان پیگیری جدی و رفع قطعی آنها از سوی مراجع مرتبط و مسؤول است.
 


Page Generated in 0/0065 sec