printlogo


کد خبر: 206287تاریخ: 1397/11/24 00:00
اخبار

دشمن به دنبال نفوذ به مراکز تصمیم‌سازی نظام است
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: دشمن با ایجاد جنگ ‌شناختی در صدد ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام است. حمیدرضا مقدم‌فر در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین سناریوی دشمنان در دهه پنجم انقلاب چیست؟ اظهار داشت: دشمنان پس از ناکامی‌های بیشمار در توطئه‌ها و جنگ‌های تحمیلی، امنیتی، نظامی و نرم بر ملت قهرمان ایران جنگ جدیدی را بر ملت ایران تحمیل کرده‌اند که از آن باید به جنگ ‌شناختی یاد کرد. وی ویژگی اصلی این جنگ را تغییر و دستکاری دستگاه محاسباتی مردم و مسؤولان معرفی کرد و در توضیح آن گفت: این جنگ دو  نقطه آماج مهم دارد. هم مسؤولان و هم مردم در آماج این جنگ قرار گرفته‌اند. از یک طرف درصدد نفوذ عناصر خود به مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نظام هستند تا هم اعتبار نظام اسلامی را نزد مردم خدشه‌دار کنند و هم اینکه با تصمیم‌سازی غلط خود برای نظام چالش‌آفرینی کنند و مسائل فرعی را جای مسائل اصلی بنشانند. وی درباره اهداف دشمن از جنگ ‌شناختی علیه مردم گفت: ایجاد احساس کاذب در جامعه و افکار عمومی از اهداف دشمنان است. آنها با استفاده از ابزار رسانه می‌خواهند دستگاه محاسباتی مردم را چنان دست‌کاری کنند که نقاط قوت نظام را ضعیف بپندارند و به جای احساس مثبت نسبت به آنها احساس منفی پیدا کنند. به طوری که امنیت حاصل از حضور منطقه‌ای کشورشان را حس نکنند و به جای آن شعار نه غزه نه لبنان سردهند. به جای امیدواری نسبت به پیشرفت، احساس ناامیدی کنند و حاضر شوند بزرگ‌ترین دستاوردهای علمی خود، نظیر دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را که تاثیر بسیار زیادی در زندگی آنان دارد به خاطر اخم دشمن از دست بدهند.

تکذیب خبر  افزایش حقوق کارکنان سپاه
مسؤول روابط عمومی سپاه گفت: اخبار منتسب به فرمانده کل سپاه درباره افزایش حقوق کارکنان سپاه در بهمن و اسفند جعلی است. به گزارش سپاه‌نیوز، در پی انتشار خبری جعلی منتسب به  سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه مبنی بر افزایش حقوق کارکنان سپاه در بهمن و اسفند ماه، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: این خبر جعلی و از اساس کذب بوده که توسط جریان رسانه‌ای معاند با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد شبهه و اختلاف صورت گرفته است. وی هرگونه افزایش حقوق کارکنان سپاه را تابع مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: در عین حال سپاه در رایزنی با مراجع قانونی در تلاش است بهبود معیشت کارکنان شاغل و بازنشسته را دنبال کند.

سومین جلسه محاکمه متهمان جاسوسی از مراکز نظامی برگزار شد
سومین جلسه محاکمه متهمان جاسوسی از مراکز نظامی کشور صبح دیروز به صورت غیرعلنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار شد. به گزارش میزان، سومین جلسه محاکمه متهمان جاسوسی از مراکز نظامی کشور صبح دیروز به صورت غیرعلنی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشار دادگاه برگزار شد. در این جلسه دادگاه که وکلای تعیینی متهمان نیز در آن حضور داشتند، نماینده دادستان تهران بخش‌های دیگری از کیفرخواست پرونده را قرائت کرد. تاریخ جلسه بعدی دادگاه متعاقبا اعلام خواهد شد.

افتتاح چند پروژه عمرانی درسواحل مکران
با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک افتتاح شد. به گزارش مهر،  دریادار حسین خانزادی در آیین افتتاحیه چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم‌ دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امروز شاهد افتتاح بخش مهمی از زیرساخت‌ها و پیشرفت در سواحل مکران و منطقه جنوب شرق کشور هستیم و این منطقه از کشور، آینده پر رونق  و روشنی را در پیش دارد. افتتاح  ۴۰۸ باب منزل مسکونی جدید و افتتاح فروشگاه بزرگ رفاهی و جایگاه سوخت‌رسانی فرودگاه شهدای هفتم آذر و همچنین بازدید از منطقه نظامی جدید در جاسک از دیگر برنامه‌های امیر خانزادی در این سفر بود.


Page Generated in 0/0053 sec