printlogo


کد خبر: 206312تاریخ: 1397/11/24 00:00
اخبار

فوتبالیست بحرینی: کشور من استرالیاست
فوتبالیست بحرینی بعد از امتناع دولت تایلند در بازگرداندن او به بحرین، در میان استقبال زیاد به استرالیا بازگشت. به نقل از استار، دادگاهی در تایلند روز دوشنبه درباره حکیم العریبی، بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتبال بحرین تشکیل جلسه داد و رأی به بازگشت این بازیکن به استرالیا داد.  العریبی تصور می‌کرد با ویزای استرالیا می‌تواند به کشورهای مختلف برود و وقتی برای ماه عسل به تایلند رفت، توسط پلیس این کشور بازداشت شد. او بعد از فرار از بحرین و مهاجرت به استرالیا برای تیم نیمه حرفه‌ای «پاسکو واله» بازی کرده است.  العریبی بعد از بازگشت به استرالیا گفت: از تمام مردم استرالیا و رسانه‌هایی که من را حمایت کردند تشکر می‌کنم. دیدن دوباره مردم استرالیا اینجا لذتبخش است. می‌خواهم از دولت استرالیا نیز تشکر کنم که اقدامات زیادی برای من انجام داد. از کرگ فاستر، کاپیتان سابق تیم‌ملی استرالیا نیز تشکر می‌کنم که کارهای زیادی برای من انجام داد. من هنوز تابعیت خودم را نگرفته‌ام ولی عاشق استرالیا هستم و کشور من استرالیاست.

رئال مادرید بهترین باشگاه جهان
رئال مادرید در نظرسنجی مجله فرانس فوتبال برای بهترین باشگاه جهان در صدر قرار گرفت. مجله فرانس فوتبال در گزارشی از بهترین و تاثیرگذارترین باشگاه‌های جهان سخن نوشت که رئال مادرید در صدر این فهرست جا گرفت. این مجله معتبر فرانسوی بر اساس معیارهایی مثل میزان محبوبیت و تعداد هوادار، پخش زنده بازی‌ها و درآمد تلویزیونی، تعداد قهرمانی‌ها و تعداد توپ‌های طلا به بررسی باشگاه‌ها پرداخت و در پایان فهرست ۱۰ باشگاه بزرگ و برتر جهان را منتشر کرد که این فهرست به قرار زیر است:
۱- رئال مادرید ۱۸۴ امتیاز
۲- بارسلونا ۱۷۷ امتیاز
۳- منچستر یونایتد ۱۵۱ امتیاز
۴- بایرن مونیخ ۱۳۵ امتیاز
۵- لیورپول ۱۲۰ امتیاز
۶- یوونتوس ۱۰۷ امتیاز
۷-پاری‌سن‌ژرمن ۹۴ امتیاز
۸- چلسی ۹۱ امتیاز
۹- منچسترسیتی ۸۹ امتیاز
۱۰- آرسنال ۸۸ امتیاز

آخرین راه‌حل مشکل پاتوسی
آخرین راه‌حلی که برای حل مشکل بازیکن جدید و خارجی آبی‌ها باقی مانده است، مهر تایید هیات رئیسه سازمان لیگ بر توانایی فنی این بازیکن است. «آیاندا پاتوسی» هافبک جدید تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست، هنوز مجوز بازی در لیگ برتر را دریافت نکرده است و مسؤولان باشگاه استقلال در تلاشند با حل این مشکل، هرچه سریع‌تر کارت بازی او را از سازمان لیگ دریافت کنند. در قانونی که از بازی کردن بازیکنان خارجی که در 2 سال اخیر در تیم‌های ملی بزرگسالان یا امید کشورشان، یکی از لیگ‌های اروپایی یا آمریکای جنوبی  یا بالاترین سطح باشگاهی قاره خود بازی نکرده‌اند ممانعت به عمل می‌آورد، یک تبصره وجود دارد که آن هم تایید هیات‌رئیسه سازمان لیگ نسبت به بازی آن بازیکن است. تنها امید باقیمانده برای باشگاه استقلال، موافقت هیات‌رئیسه‌ نسبت به صدور مجوز برای این بازیکن اهل کشور آفریقای جنوبی است.

ملاقات مرموز در رستورانی در لندن
پوچتینو، سرمربی بعدی رئال؟
در رستورانی در لندن زین‎الدین زیدان و دیوید بکام با مائوریسیو پوچتینو و دستیارش ملاقاتی داشتند و شاید دلیل این ملاقات متقاعد کردن پوچتینو برای هدایت رئال بوده است. دیداری تصادفی یا یک قرار ملاقات از پیش تعیین شده؟ در یک رستوران با ستاره میشلن در لندن، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام، مائوریسیو پوچتینو با خسوس پرس، زین‌الدین زیدان و دیوید بکام دیدار کرد. این ملاقات به این شایعه دامن زد که قرار است او سرمربی بعدی رئال‌مادرید باشد. رستوران لوکاندا لوکاتلی بسیار به هاید پارک لندن نزدیک است. روزنامه سان عکسی از زیدان و بکام که در حال ترک رستوران هستند منتشر کرده است. عکاسی که این عکس را ثبت کرده مدعی شده ۳ دقیقه بعد از خروج این دو پوچتینو و دستیارش از همان در خارج شده‌اند. این روزنامه مدعی شده احتمالا ملاقاتی بین این افراد در رستوران در جریان بوده است و 2 ستاره سابق رئال‌مادرید در تلاش بوده‌اند تا سرمربی تاتنهام را برای پیوستن به رئال‌مادرید متقاعد کنند. با وجود نتایج قابل قبول سانتیاگو سولاری، اگر او موفق به کسب جام و عنوان نشود بعید است بتواند جایگاهی در تیم داشته باشد و از سمتش برکنار نشود. از طرفی فلورنتینو پرس پیش از این به دنبال جذب پوچتینو بوده که البته موفق به جذبش نشده است.


Page Generated in 0/0069 sec