printlogo


کد خبر: 206344تاریخ: 1397/11/25 00:00
کوتاه و گویا

 رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در برنامه «ستارگان پرفروغ» شهرداری منطقه10 تهران این هفته با خانواده شهید علیرضا سلطان‌محمدی دیدار کردند. در برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» که سه‌شنبه23 بهمن ماه در منزل خواهر شهید علیرضا سلطان‌محمدی برگزار شد، محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی- هنری منطقه10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خواهر مکرمه این شهید والامقام دیدار و از وی تجلیل کرد.
 نمایشگاه «چهل نقش» شامل 40  تابلوی نقاشی شاخص از گنجینه موزه‌های مجموعه تاریخی نیاوران است که در 2 بخش هنرمندان ایرانی و خارجی برای نخستین‌بار در معرض نمایش قرار گرفته است. در این نمایشگاه آثاری از نقاشان معاصر ایرانی همچون بهمن محصص، پرویز تناولی، اردشیر محصص، ژازه تباتبایی، هوشنگ سیحون، لیلی متین‌دفتری، ایران درودی و سرگیس زاکاریان‌واسپور به چشم می‌خورد. علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه از ساعت 8 تا 16 به تالار آبی مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران مراجعه کنند.
 نازنین سادات نبوی، متخصص پوست و مو با بیان اینکه دو گونه شوره خشک و چرب از شایع‌ترین انواع شوره‌هاست، گفت: پدیدار شدن شوره خشک در نتیجه خشک بودن پوست سر است و غدد چربی، چربی لازم را برای حفظ تعادل طبیعی پوست سر تولید نمی‌کنند. این شوره خشک دائم از سر و موها به پایین می‌افتد. در این باره استفاده از شامپوهایی برای موهای حساس و خشک توصیه می‌شود.
 سیدمرتضی حسینی، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، سی‌امین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر از تاریخ 25 بهمن در استان قم برگزار می‌شود.
  فرهنگسرای خاتم(ص) به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از 4 چهره جوان و نخبه نسل سوم انقلاب در حوزه‌های گوناگون تجلیل می‌کند. حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی نخستین نابغه قرآنی دوران انقلاب، طاهر روشندل‌اربطانی جوان‌ترین استاد تمام دانشگاه‌های ایران، شاهین ایزدیار طلایی‌ترین ستاره پاراآسیایی ایران و آرین غلامی قهرمان شطرنج در عرصه‌های بین‌المللی، 4 تن از نخبگان جوان انقلاب هستند که در ویژه‌برنامه «فصل رویش» از آنان تقدیر خواهد شد.


Page Generated in 0/0049 sec