printlogo


کد خبر: 206352تاریخ: 1397/11/25 00:00
سیب سرخ برای دست چلاق خوبه

از کجا معلوم! شاید مادرش سحر و جادو کرده باشد اصلاً، آخر این خانم «مری آن» که مادر این زردموی مایه‌دار بخت‌یار است اصالتاً اسکاتلندی است و احتمال قریب به یقین می‌رود که دونالد، به یمن اصل و نسب مادری‌اش موفق شده است تا 31 سالگی عشق و حال و شراکت‌های اجتماعی سفید و سیاه و سرخ بکند، سپس تازه برود یک مانکن اهل چک را بگیرد. در واقع و در یک کلام: «والا مردم شانس دارند».
عزیزان همه خوب می‌دانیم که حرف‌های فوق، عوامانه و دور از شأن جالبفکری ماست اما باید یادآور شوم که متاسفانه در این زمینه نیز حق با شما و در واقع حق با عوام است، بله! همان‌گونه که درفضای مجازی آورده شده، مع‌الاسف، دونالد ترامپ تازه در 31 سالگی با «ایوانا» که مانکنی اهل چکسلواکی سابق است، رسماً ازدواج کرده و از شما چه پنهان طی 14 سال زندگی مشترکش چندبار نیز با همکاری ایشان دست به تولید مثل زده است.
حال برای ما که با زیست زاهدانه، آزادی جنسی، ناموس‌پرستی، استقلال زنان، خلوت‌های فیلسوفانه، معاشرت‌های شادی‌افروز و بسیار مفاهیم و موقعیت‌های مترقی دیگر خو گرفته‌ایم، ازدواج یک مرد عیاش زن‌ستیز که زن را دستگاه تولید مثل تصور کرده، اهمیتی دارد؟
خب! معلوم است که ندارد و برای ما، این نوع زیست بی‌کلاس، بسیار هم چندش‌آور و تلخ است. البته اگر در ساعاتی از شبانه‌روز، عفریت بی‌فرهنگی یا غم تنهایی یا حتی عسرت تَجَرد؛ به دلایل سمعی، بصری و اصلاً شاید فیزیولوژیک، سراغ‌مان آمد، می‌توانیم با رفتار و منشی متمدنانه، اعتراض خود را با به اشتراک گذاردن هشتگ «#تو_کوچه‌ی_ما_ هم_ عروسی_میشه» به جهانیان نشان دهیم و بار دیگر از سوءاستفاده خواسته یا ناخواسته مرتجعان مبلغ تاهل و تولید مثل، پیشاپیش جلوگیری کنیم. بدیهی است که آوردن عبارت «جلوگیری» خود مرزبندی جدی و زیربنایی ما را با ترامپ بچه‌ساز روشن خواهد کرد.


Page Generated in 0/0053 sec