printlogo


کد خبر: 206362تاریخ: 1397/11/25 00:00
اخبار

دیپلمات آمریکایی و نویسنده روس میهمان «عصر» طالب‌زاده
نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر»، نشست امنیتی ورشوی لهستان را با حضور کارشناسان ایرانی و خارجی بررسی می‌کند. به گزارش «وطن امروز»، نشست امنیتی مشترک آمریکا و لهستان در ورشو آغاز به کار کرد. نادر طالب‌زاده در برنامه تلویزیونی «عصر» با حضور کارشناسان ایرانی و خارجی، نشست امنیتی لهستان را تحلیل می‌کند. الکساندر دوگین  نویسنده و استراتژیست روسی همراه با مایکل سپیرنگمان دیپلمات سابق آمریکایی و  نویسنده کتاب «ویزا برای القاعده» بخشی از میهمان‌های اسکایپی این برنامه هستند. برنامه تلویزیونی «عصر» پنجشنبه از ساعت 22 به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.

معرفی مقصر گرانی گوشت در تلویزیون
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به ماجرای گرانی گوشت در هفته‌های اخیر می‌پردازد. به گزارش «وطن امروز»، ماجرای گرانی گوشت این هفته‌ها به خبر اول رسانه‌ها تبدیل شده و مردم را نگران کرده است. صف‌های بلند مردم برای تحویل گوشت دولتی چهره نامطلوب مدیریت مسؤولان را نشان می‌دهد. قرار بود فروش آنلاین گوشت و تحویل آن مقابل در خانه‌های مردم از هفته گذشته آغاز شود تا جایگزینی بر این صف‌های زشت و زننده باشد اما مدیران فروشگاه‌های آنلاین می‌گویند هنوز گوشتی برای توزیع تحویل آنها نشده است. این قسمت  از برنامه «360 درجه» با بررسی دقیق ماجرای گرانی گوشت به بسیاری از ابهامات و سوالات پاسخ می‌دهد. «360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.


شهریار بحرانی بایدهای سینمای آرمانی را بررسی می‌کند
«سینمای 40 ساله ایران و بایدهای سینمای آرمانی» با حضور شهریار بحرانی، کارگردان و پژوهشگر سینما بررسی می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، موسسه فرهنگی موعود عصر(عج) موضوع یکصد و بیست‌ونهمین نشست تخصصی فرهنگ مهدوی خود را در آستانه ورود به پنجمین دهه از انقلاب اسلامی، «سینمای 40 ساله ایران و بایدهای سینمای آرمانی» انتخاب کرده است. سخنران این نشست شهریار بحرانی، کارگردان و پژوهشگر سینماست که سابقه ساخت فیلم‌هایی چون «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» را در کارنامه دارد. این نشست تخصصی پنجشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.


سروده افشین علا در سوگ «زکریا»
شهید 6 ساله مدینه
ذبح چلچله
 در حجاز تا به کی هندهای حامله    
باردار خولی‌اند، باردار حرمله؟    
سرزمین وحی را غرق فتنه کرده‌اند    
شمرهای زنده‌خوار، جعده‌های آکله    
منتشر شد از ریاض چون زباله در جهان
کرم‌های ریشه‌خوار زالوان مزبله    
کودکان شیعه را دم به دم به خون کشند
در یمن، سپاه فیل در حرم، نخاوله    
در حریم باغ وحی می‌دهند تا به کی    
جغد و کرکس و کلاغ، حکم ذبح چلچله؟
در مدینه رسول طفل بی‌گناه را    
تشنه سر بریده‌اند با غریو و هلهله    
ای سران مدعی در بلاد باختر!    
با چنین جماعتی تا به کی مجامله؟    
با مدینه‌النبی دشمنید و بوالعجب    
هست در نگاه‌تان این مدینه، فاضله!    
ای ترامپ! در حجاز دل به یاوه بسته‌ای
بر گسل نشسته‌ای دور نیست زلزله    
گرچه این خمیدگان، گاو شیری تواند
جز فنا نمی‌بری سود از این معامله    
خانه خدا شود از حرامیان، تهی    
می‌رسد به لطف حق روز ختم غائله    
ای مدینه! غم مخور چون به گوش می‌رسد
مژده ظهور یار از درای‌ قافله
 


Page Generated in 0/0134 sec