printlogo


کد خبر: 206367تاریخ: 1397/11/25 00:00
اخبار

خبر نگران‌کننده برای وزنه‌برداری و ورزش ایران
سهراب مرادی زیر تیغ جراحی می‌رود؟
رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی سهراب مرادی از ناحیه کمر گفت: در نشستی که با کمیسیون پزشکی در محل فدراسیون پزشکی- ورزشی داشتیم، نظر اساتید و پزشکان متخصص بر این بود که این قهرمان المپیک مبتلا به عارضه دیسک کمر است و باید هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار بگیرد. دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی، قهرمان المپیک ریو اظهار کرد: در نشستی که با حضور اساتید و پزشکان متخصص درباره وضعیت آسیب‌دیدگی سهراب مرادی، وزنه‌بردار وزن ۹۶ کیلوگرم داشتیم و با معاینات بالینی که چند نفر از پزشکان از او به عمل آوردند به این نتیجه رسیدند که وی مبتلا به عارضه دیسک کمر است و باید هر چه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار بگیرد. وی گفت: البته قرار بر این شد که روز شنبه ۲۷ بهمن دوباره مصدومیت سهراب مرادی توسط چند متخصص دیگر مورد بررسی قرار گیرد و سپس تصمیم نهایی برای انجام عمل جراحی گرفته شود. رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی پیرامون این پرسش که عمل جراحی او چه زمانی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این بستگی به نظر پزشکان متخصص و همچنین تصمیم سهراب مرادی دارد که چه زمانی تحت عمل جراحی قرار بگیرد، البته با توجه به فاصله زمانی که تا انتخابی کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا وجود دارد، تلاش ما بر این است که پس از عمل جراحی این سرمایه ملی را تا انتخابی کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.

برانکو: خواهان داوری محترمانه هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به عنوان شانس پیروزی برابر استقلال خوزستان قرار می‌گیرند. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: به بازی با استقلال خوزستان به عنوان شانس پیروزی وارد می‌شویم و از این نقش فرار نمی‌کنیم اما این را هم نباید فراموش کنیم که پدیده هفته پیش یک بازی بسیار سخت با این تیم داشت و به سختی برنده شد. می‌دانیم این بازی سخت است و حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و همه تلاشش را برای کسب یک نتیجه خوب می‌کند. خوزستان از قدیم بازیکنان خوب و جوانی داشته است، الان هم در این تیم بازیکنان جوانی هستند که فرصت بازی دارند، آنها 4 بازیکن ۱۸، ۱۹ ساله دارند. برانکو درباره داوری و اینکه گفته می‌شود دست‌های پشت پرده قهرمان لیگ را تعیین می‌کند، گفت: هدف ما قهرمانی است و از این فشارهایی که هست شانه خالی نمی‌کنیم. می‌دانیم هر تیمی که برابر ما حاضر می‌شود نسبت به بازی‌های دیگرش متفاوت است. این را بارها تکرار کرده‌ام که ما خواهان داوری محترمانه هستیم. به ‌خاطر همین خواهش، جریمه شدم. آقایان بازی با فولاد را آنالیز کنند. من چیزی نمی‌گویم فقط این را بگویم که بازی یک دقیقه زودتر از وقت‌های اضافی تعیین شده تمام شد. این گویای همه چیز است. درباره پنالتی پیکان یا گل اول سپاهان نمی‌خواهم چیزی بگویم. من دنبال بهانه نیستم. ما اگر از شانس‌های‌مان در نیمه دوم استفاده می‌کردیم داستان فرق می‌کرد.

اینتر بازوبند کاپیتانی را  از ایکاردی گرفت
باشگاه اینتر سمیر هاندانوویچ را به عنوان کاپیتان جدید خود انتخاب کرد و بازوبند کاپیتانی را از مائورو ایکاردی پس گرفت. به نقل از گاتزتا، نتایج سینوسی تیم اینتر در این فصل نیز با هدایت لوچانو اسپالتی ادامه یافت و به همین خاطر زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی مائورو ایکاردی از این تیم به گوش رسیده است. در این بین باشگاه اینتر اعلام کرد بازوبند کاپیتانی را از ایکاردی پس گرفته و سمیر هاندانوویچ، دروازه‌بان خود را به عنوان کاپیتان این تیم معرفی کرده است. به نظر می‌رسد این اقدام باشگاه اینتر تلویحاً بحث خروج ایکاردی را از اینتر در پایان فصل تأیید می‌کند و مهاجم آرژانتینی قرار است به تیم جدیدی برود. از رئال‌مادرید به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده شده است.


Page Generated in 0/0049 sec