printlogo


کد خبر: 206407تاریخ: 1397/11/27 00:00
اخبار

مهرداد بذرپاش با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب:
جوان‌‌سازی مدیریت کشور ضرورت است
مهندس مهرداد بذرپاش با تاکید بر ضرورت جوان‌‌سازی سیستم مدیریتی کشور، در توئیتر نوشت: زمانی که مشاوران جوان را راه انداختم، هدف شکستن لایه‌های بسته‌ مدیریتی به سود جوانان بود. ۵۰۰ جوان مشاور دستگاه‌ها شدند و پلی شد برای عبور از بروکراسی خفه‌کننده اداری. بسیاری از کارهای خوب دولت قبل با همت آنها جلو رفت. این دولت اسمش را تغییر داد و شد دستیار جوان(!) عنوان مهم نیست، سرانجام آن کار خوب چه شد؟
برخی خرده می‌گرفتند مگر جوانان تجربه‌ای دارند که مشاور باشند! غافل از اینکه عده‌ای فکر می‌کنند ۳۰ سال تجربه دارند اما درواقع ۳۰ سال سابقه دارند و فقط یک کار را تکرار کرده‌اند. در بسیاری از حوزه‌ها مثل IT این جوان‌ترها هستند که تسلط بیشتری دارند.
جوان‌‌سازی سیستم مدیریتی کشور یک انتخاب نیست، بلکه برای برون‌رفت از مشکلات موجود، یک ضرورت است.
هرجا موفقیتی به‌دست آمده، با احتمال حداکثری یک جوان خالق یا پیگیر آن بوده است.
متاسفانه شرایط خستگی و فرسودگی دولت و انباشت مشکلات بویژه در حوزه معیشت و اقتصاد، این ضرورت را اجتناب‌ناپذیر کرده است.
در حکمرانی جدید، جوان‌ها دیگر منتظر حضور در ساختارهای رسمی تصمیم‌گیری نمی‌مانند، بلکه خود مشغول وضع مقررات جدید هستند. پیش‌شرط اداره‌ علمی کشور، آمادگی شانه‌های جوانان برای رفتن زیر بار مسؤولیت‌هاست. شانه‌ها آماده است و این امیدواری رونق گرفته که در هم‌افزایی تجربه‌ باتجربگان و نشاط و علم جوانان
 آینده روشن برای ایران عزیز رقم بخورد.

اینستکس کلاه گشادی است  که سر ما گذاشته‌اند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه قراردادهایی همچون پالرمو و CFT قراردادهای استعماری است، گفت: وقتی یک قرارداد استعماری است بی‌تردید باید مقابل آن یک موضع منطقی و دقیق اتخاذ کرد و از هیچ ملامتی در این راه نترسید.  حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اروپایی‌ها در مذاکرات‌شان ابتدا کانال مالی (SPV) را مطرح کردند، بعد اینستکس را مطرح کردند و این یعنی یک دفتر حسابرسی در فرانسه تاسیس شود و ریاست آن را یک فرد آلمانی برعهده داشته باشد و علاوه بر اروپایی‌ها چین و هند هم که از ما نفت خریدند پول نفت ما در این شرکت حسابداری نگهداری شود و نکته اینجاست پول را این شرکت حسابداری به ایران نمی‌دهد و ایران می‌تواند در قبال این پول کالای غذایی،‌ دارویی و تجهیزات بیمارستانی سفارش دهد. سالک خاطرنشان کرد: اینستکس کلاه گشادی است که در این ماجرا بر سر ما گذاشته می‌شود. وی افزود: پالرمو و CFT هم تکمیل‌کننده موضوع تحریم‌هاست، اروپا بیانیه‌ای صادر کرد و در این بیانیه خود عنوان کرد اگر بنا باشد اینستکس عملیاتی شود باید ایران FATF را تایید و قانونی کند که این در واقع دخالت در کار ما نیز هست.

جانباز حادثه تیراندازی  در خرم‌آباد به شهادت رسید
«جابر بیرانوند» افسر ناجا که در جریان حادثه تیراندازی خرم‌آباد مجروح شده بود، در بیمارستان ولیعصر(عج) ناجا به فیض شهادت نائل آمد. سرهنگ رضا شیراوژن، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در گفت‌وگو با فارس، درباره وضعیت جانباز جابر بیرانوند، افسر پلیس خرم‌آباد که در حادثه درگیری هفدهم بهمن۹۷ در خرم‌آباد مجروح شده بود، گفت: این جانباز گرانقدر بامداد دیروز (پنجشنبه) در بیمارستان ولیعصر(عج) با کاهش ضریب هوشی روبه‌رو شد و ظهر امروز (دیروز) به درجه رفیع شهادت نائل
 آمد.

همسر دکتر شریعتی درگذشت
همسر مرحوم دکتر علی شریعتی روز گذشته درگذشت. به گزارش ایسنا، پوران شریعت‌رضوی، همسر مرحوم دکتر علی شریعتی که در بیمارستان بستری بود، دیروز درگذشت. پیکر پوران شریعت‌رضوی در امامزاده عبدالله و در کنار مزار برادرش مهدی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا، 3 دانشجوی شهید ۱۶ آذر ۳۲ به خاک سپرده خواهد شد. مراسم تشییع پیکر همسر دکتر شریعتی صبح روز یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0053 sec