printlogo


کد خبر: 206414تاریخ: 1397/11/27 00:00
مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران اعلام کرد
تخلفات متعدد در برخی بیمارستان‌ها
تشریح جزئیات پرونده‌های توزیع گوشت گرم در برخی رستوران‌ها

گروه اجتماعی: محمدعلی اسفنانی گفت: در برخی بیمارستان‌ها تخلفات متعددی صورت می‌گیرد که دخالت در امور پزشکی بیشترین موارد را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران به میزان گفت: اگر تخلفات بیمارستانی زیاد و فراتر از حد معمول باشد می‌تواند منجر به تعطیلی بیمارستان شود. وی افزود: براساس نظارت‌های صورت گرفته توسط بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران شعب سازمان تعزیرات حکومتی، بیشترین میزان تخلفات بیمارستانی مربوط به دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت است.
اسفنانی خاطرنشان کرد: از آنجایی که سلامت بیماران در اولویت اصلی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تعزیرات حکومتی قرار دارد، اگر بیمارستانی با دریافت تذکرات متعدد درباره تخلفات درجه یک مانند دخالت در امور پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت مواجه شود، ما تا تعطیلی بیمارستان نیز برخورد خواهیم کرد. وی گفت: مجوز فعالیت بیمارستان‌ها منوط به رعایت مقررات پزشکی است؛ بنابراین اگر بیمارستانی از مقررات پزشکی به صورت گسترده عدول کند، ما ملزم به برخورد قاطع و جدی هستیم.
جزئیات پرونده‌های توزیع گوشت گرم
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران همچنین از مشکلات توزیع گوشت گرم و واردات آن به کشور و تخلف شرکت‌های لبنی در بحث گران‌فروشی سخن گفت.
محمدعلی اسفنانی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران درباره  پرونده‌های تشکیل شده در زمینه  توزیع گوشت گرم به فارس گفت: در بحث احتکار و گران‌فروشی گوشت پرونده‌هایی تشکیل شده و چندین مورد هم کشفیاتی در بحث گوشت منجمد و همین‌طور گوشت گرم گوسفندی داشتیم.
وی افزود: این گوشت‌ها باید به دست مصرف‌کننده می‌رسید و توزیع می‌شد اما متأسفانه در سایر مکان‌ها مانند رستوران‌ها که اجازه استفاده به این سبک را نداشتند توزیع شده و گشت‌های ما رسیدگی کرده و پرونده آنها را به شعب ارجاع داده و حکم قطعی برای آنها صادر شده است. پیش از این مسؤولان دادستانی تهران و همچنین پلیس تهران بزرگ از کشف محموله‌های گوشت منجمد و گرم به ترتیب به میزان 7 هزار کیلوگرم و 4500 کیلوگرم در نقاط مختلف شهر تهران خبر داده بودند.  رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران همچنین درباره اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در بحث تخلف شرکت‌های لبنی بیان کرد: در چندین مورد تخلف شرکت‌های تولیدکننده مواد لبنی بحث گران‌فروشی بیشتر مطرح بود، پرونده‌هایی تشکیل شد که برخی به حکم و به قطعیت رسیده و در حال اجراست و برای برخی هم شعب بدوی رأی صادر کرده و شعب تجدیدنظر در حال انجام تحقیقات لازم هستند تا حکم قطعی صادر شود.


Page Generated in 0/0058 sec