printlogo


کد خبر: 206436تاریخ: 1397/11/27 00:00
اخبار

مدیران سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی احکام جداگانه‌ای، قائم‌مقام، معاون اجرایی، رئیس شورای نظارت و مدیران کمیته‌ها و بخش‌های این نمایشگاه را منصوب کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، با حکم دکتر محسن جوادی، دکتر قادر آشنا به عنوان قائم‌مقام سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران منصوب شد. جوادی همچنین طی حکم دیگری مهدی اسماعیلی‌راد را به عنوان معاون اجرایی نمایشگاه منصوب کرد. بر اساس این‌ خبر به درخواست صنف نشر و به دلیل هم‌پوشانی و تشابه کاری، فعالیت‌های اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه، ذیل شرح وظایف معاونت اجرایی تعریف شده است. رئیس نمایشگاه کتاب تهران در حکم دیگری ایوب دهقانکار را به عنوان رئیس شورای نظارت و ارزیابی نمایشگاه منصوب کرد. در همین حوزه محمدجواد مرادی‌نیا به عنوان مدیر کارگروه نظارت بر نشر داخلی و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط، علی فریدونی به عنوان مدیر کارگروه نظارت بر نشر خارجی و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط و محمد خلج به عنوان مدیر کارگروه نظارت مالی و اجرایی منصوب شدند. جوادی همچنین طی احکام جداگانه‌ای مدیران کمیته‌ها و بخش‌های گوناگون نمایشگاه کتاب تهران را نیز منصوب کرد. سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

سرگذشت بانوی قهرمان جبهه مقاومت اسلامی در آستانه انتشار
کتاب «هم‌قسم» شامل زندگی و خاطرات ‌ام ‌یاسر همسر شهید سیدعباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان بزودی توسط انتشارات «به‌نشر» منتشر و راهی بازار نشر می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، کتاب «هم‌قسم» شامل زندگی و خاطرات ‌ام‌یاسر همسر شهید سیدعباس موسوی، دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان بزودی توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با بیست‌وهفتمین سالگرد شهادت این شهید، منتشر و راهی بازار نشر می‌شود. «هم‌قسم» برگردان کتاب «الوصول» است که عبدالقدوس الامین، نویسنده لبنانی آن را نوشته و توسط احمد نطنزی ترجمه شده است. این کتاب در ۴ فصل به شرح زندگی و خاطرات همسر این شهید می‌پردازد که در فصل چهارم و پایانی این اثر آلبومی از تصاویر این شهید بزرگوار به همراه خانواده وی ثبت شده است.


سیزدهمین شب طنز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
سیزدهمین شب طنز انقلاب اسلامی از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، سیزدهمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز» همراه با برنامه‌‌‌هایی نظیر شعر و نثرخوانی، استندآپ کمدی و اجرای موسیقی از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی در حسینیه هنر برگزار می‌شود. بنا بر این گزارش، این برنامه روز یکشنبه ۲۸ بهمن از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰ از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.


فیلم‌های سینما چقدر فروختند؟
جدید‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی نشان می‌دهد «قانون مورفی» با ۸ میلیارد فروش در صدر قرار دارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جدید‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی نشان می‌دهد «قانون مورفی» با ۸ میلیارد فروش در سکوی نخست و «بمب» در سکوی دوم فروش قرار دارد. بر این اساس، تاکنون و در مجموع فیلم‌های «قانون مورفی» ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، «بمب» ۷ میلیارد تومان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، «مارموز» ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، «کلمبوس» ۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، «پارادایس» ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، «دزد و پری (۲)» یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، «تخته گاز» یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، «اتاق تاریک» یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، «درساژ» ۵۵۰ میلیون تومان، «ترانه» ۲۱۰ میلیون تومان، «آشغال‌های دوست‌داشتنی» ۲۰۰ میلیون تومان، «هت‌تریک» ۸۰ میلیون تومان، «جن زیبا» ۵۰ میلیون تومان و «سوءتفاهم» ۲۰ میلیون تومان فروش داشته‌اند.


Page Generated in 0/0205 sec