printlogo


کد خبر: 206441تاریخ: 1397/11/27 00:00
اخبار

دیداری که جنجالی شد
چاقوکشی در لیگ برتر هندبال و بیهوش شدن یک بازیکن!
بازی بین 2 تیم فرازبام دهدشت و زاگرس اسلام‌آباد در هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال با درگیری تماشاچیان و بازیکنان و چاقوکشی و همچنین پرتاب گاز اشک‌آور به پایان رسید! در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم از
سی و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌‌های کشور در بخش مردان، 2 تیم فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام‌آباد غرب روز گذشته در دهدشت به مصاف هم رفتند. در این بازی که گفته می‌شود از ابتدا با تنش همراه بود، تیم دهدشت با اختلاف یک گل توانست تیم مدعی قهرمانی لیگ را از پیش‌رو بردارد. در پایان این بازی بین تماشاچیان تیم میزبان و بازیکنان زاگرس درگیری به‌وجود آمد که چند مصدوم داشت. هوشنگ کاکلوند، مربی تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب در گفت‌وگو با مهر، با تایید اتفاقات این بازی گفت: از ابتدای بازی تنش وجود داشت. بعد از پایان بازی و در حالی که تیم میزبان برنده دیدار بود، نزدیک به ۲۰۰ تماشاچی تیم میزبان به زمین ریختند. درگیری به حدی شدید بود که با صندلی به سر یکی از بازیکنان‌مان زدند و وی بیهوش شد!
وی خاطرنشان کرد: انگشت خودم در این بازی شکسته است. با صندلی به سر مهدی طالبی، بازیکن تیم زاگرس زدند و بیهوش شد. به دست و پشت محمد شیربندی (بازیکن تیم زاگرس) چاقو زدند که به بیمارستان رفت و الان مرخص شده است. این تنش به حدی بود که باید گفت ما از خودمان دفاع کردیم.
وی در پاسخ به این سوال که «آیا پلیس یا نیروی انتظامی در سالن دخالتی برای پایان دادن به درگیری نداشت و آیا فیلمی از درگیری‌ها وجود دارد یا خیر؟» گفت: چرا نیروی انتظامی هم در سالن بود و چند تیر مشقی هوایی زد و حتی گاز اشک‌آور هم زدند. گوشی‌ای که فیلم می‌گرفت را هم شکستند. به هر حال درگیری زیاد بود و نمی‌دانم چطور این مسأله را توصیف کنم.

احسان حدادی بالاخره به اردوی آمریکا رفت
ملی‌پوش دوومیدانی ایران بالاخره و با پادرمیانی کمیته ملی المپیک و حل مشکلات موجود راهی آمریکا شد تا اردوی خود با «مک ویلکینز» را از سر بگیرد. درگیری و اختلافات شدید احسان حدادی و فدراسیون دوومیدانی بر سر برنامه‌‌ریزی برای اردوها و تمرینات تا جایی ادامه پیدا کرد که سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک هم وارد ماجرا شد تا حواشی پایان یابد.
موضوع اصلی اختلافات میزان و نحوه پرداخت هزینه‌‌های حدادی برای آماده‌‌سازی در رویدادهای مهم از جمله المپیک پیش رو بود. با وساطت کمیته ملی المپیک این مشکلات به نقطه پایان رسید و احسان حدادی بعد از بلاتکلیفی چند ماهه راهی آمریکا شد تا اردوی تمرینی خود با
مک ویلکینز را در کمپ سن‌دیگو از سر بگیرد.
این اردو حدود 2 ماه تا رقابت‌های قهرمانی آسیا به طول می‌انجامد و حدادی پس از آن احتمالا در کیش تمریناتش را ادامه می‌دهد.
احسان حدادی تنها مدال‌آور رشته دوومیدانی در رقابت‌های المپیک تابستانی است که موفق شد در المپیک لندن به نقره دست پیدا کند و همچنان یکی از امیدهای کاروان ایران برای مدال‌آوری در بازی‌های المپیک است.

کمک‌داور ویدئویی به داربی برگشت می‌رسد؟
فدراسیون فوتبال برای حل مشکل استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی این هفته جلسه‌ای با مسؤولان صداوسیما خواهد داشت. داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال درباره مشکلات استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) گفت: ما روز یکشنبه این هفته جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال در این ارتباط داریم. از مسؤولان صداوسیما و تلویزیون هم دعوت کرده‌‌‌‌‌ایم که به این جلسه بیایند. باید تعداد دوربین‌ها را در استادیوم‌ها بیشتر کنیم.
رفعتی درباره اینکه آیا شرکت‌‌های مجری کمک داور ویدئویی در انحصار فیفاست؟ تاکید کرد: خیر، فیفا فقط گواهی استفاده از VAR را می‌فروشد و کاری به شرکت‌‌‌هایی که آن را انجام می‌دهند، ندارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا VAR به این فصل می‌رسد؟ گفت: تمام تلاش‌مان این است که در بازی برگشت استقلال و پرسپولیس (۱۰ فروردین ۹۸) از کمک‌داور ویدئویی استفاده کنیم.
 


Page Generated in 0/0052 sec