printlogo


کد خبر: 206477تاریخ: 1397/11/28 00:00
اخبار

حضور «حسین الهی قمشه‌ای»  در فصل جدید «قند پهلو»
مدیر گروه مهارت‌های شبکه 7 سیما از اضافه شدن بخش جدیدی به فصل جدید برنامه «قند پهلو» با حضور حسین الهی قمشه‌ای خبر داد. به گزارش فارس، «مهدی خلجی» در ارتباط با تازه‌ترین آیتم‌های اضافه شده به برنامه «قند پهلو» اظهار کرد: در فصل جدید برنامه «قند پهلو» از حضور استاد حسین الهی‌قمشه‌ای  بهره برده‌ایم و حکایت‌های آشنایی از حوزه ادبیات طنز ایران و جهان در فصل جدید برنامه طنز ادبی «قندپهلو» موضوع طنزسرایی شرکت‌کنندگان خواهد بود. طنزهای آشنا و لطیفه‌های حکمت‌آمیز ادبی به روایت شیرین حسین الهی قمشه‌ای، همراه با نمایش کاریکاتورها، انیمیشن‌ها و قطعات موسیقی هماهنگ با فضای داستانی، یکی از بخش‌های فصل هشتم «قندپهلو» است. فصل جدید برنامه «قندپهلو» از هفته اول اسفندماه سال جاری به صورت یک شب در میان، ساعت ۲۱ از شبکه آموزش پخش خواهد شد. «قند پهلو» در فصل جدید با بخش‌های مختلفی همراه است که یکی از این بخش‌ها به خوانش آثار مرحوم زرویی نصرآباد، شاعر و طنزپرداز اختصاص دارد.

«عشق سفر» برنامه جدید شبکه 3
مجموعه برنامه «عشق سفر» با موضوع گردشگری آسان از روز گذشته ۲۷ بهمن آغاز شد و از این پس در روزهای شنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه‌ حدود ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه 3 سیما قرار می‌گیرد. به گزارش «وطن امروز»، مجموعه «عشق سفر» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای کاری از گروه اجتماعی شبکه 3 سیما به تهیه‌کنندگی سیده‌معصومه پورحسینی است که همراه با هنرمندانی چون ارژنگ امیرفضلی، محمد نادری، امیرحسین صدیق، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، مهدی امینی‌خواه، رامین ناصرنصیر و... به معرفی مناطق گردشگری چون غارها، کویرها، آبشارها و اقامتگاه‌های بومگردی و همچنین معرفی لباس‌های محلی و سنتی، انواع غذاها و خوراکی‌های محلی مناطق مختلف می‌پردازد. در هر قسمت از این برنامه یک بازیگر یا زوجی ایرانگرد به همراه کاربلدان محلی سفر به شهر یا روستایی از سرزمین پهناور کشورمان را آغاز می‌کنند و یک گردشگری ماجراجویانه را به نمایش می‌گذارند. «عشق سفر» روزهای شنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۸ از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

«اختیاریه» از سه‌شنبه‌شب می‌آید
برنامه گفت‌وگومحور «اختیاریه» با اجرای «سیدمرتضی فاطمی» از سه‌شنبه روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، این برنامه گفت‌وگومحور با اجرای سیدمرتضی فاطمی قرار است از سه‌شنبه‌شب ۳۰ بهمن‌ماه پخش خود را از شبکه 5 سیما آغاز کند. «اختیاریه» قرار است فعلا 3 شب در هفته (شب‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه) از ساعت ۲۲ به مدت یک ساعت به طور زنده روی آنتن برود و با چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و... گفت‌وگوهایی صریح، چالشی و فرامتنی داشته باشد. کارگردانی این هاردتاک تلویزیونی را فواد صفاریان‌پور برعهده دارد و مجموعه‌ای متشکل از روزنامه‌نگاران سرشناس سال‌های اخیر رسانه‌های کشور ترکیب تیم پژوهش آن را شکل می‌دهند.
 

سروده عرفان‌پور در رثای شهدای حادثه تروریستی زاهدان
می‌رسیم ‌ای همسفر، تنها کمی دیگر...
آزموده طاقت ما را غمی دیگر   
خون ما، امضای عهد محکمی دیگر   
شاهنامه آخرش خوب است و می‌آید   
از پی هر رستم ما رستمی دیگر   
در نگاه ما که از رفتن نمی‌مانیم   
جاده زیباتر شد از پیچ و خمی دیگر   
عالمی بر ما هجوم آرند اگر، غم نیست
ما که یاری می‌شویم از عالمی دیگر   
صبح نزدیک است، نزدیک است، نزدیک است   
شست‌وشو کن چشم را با شبنمی دیگر
صبح نزدیک است محکم‌تر قدم بردار   
می‌رسیم ‌ای همسفر، تنها کمی دیگر...
 


Page Generated in 0/0052 sec