printlogo


کد خبر: 206487تاریخ: 1397/11/28 00:00
اخبار

هشدار ‌معاون پلیس راهور:
خودروهای گذر موقت قابل خرید و فروش نیستند
معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا هشدار داد خودروهای گذر موقت قابل خرید و فروش نیستند.
سرهنگ سعید روحی با اشاره به اینکه در برخی سایت‌های خرید و فروش خودرو به جهت نداشتن آگاهی متقاضیان تبلیغاتی درباره فروش خودروی پلاک گذر موقت درج شده است به مهر تصریح کرد: اینگونه خودروها قابلیت نقل و انتقال مالکیت یا حتی واگذاری موقت را ندارند و خریدارانی که به این مطلب توجه نکنند مالباخته و متضرر خواهند شد. وی گفت: خودروهای پلاک گذر موقت در هر شرایطی حق تردد بیش از آنچه در اسناد و پلاک درج شده را ندارند.
معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا درباره مهلت تردد خودروهای گذر موقت در سرزمین اصلی، گفت: خودروهای مناطق آزاد حداکثر یک‌ماه و سایر خودروهایی که از مرزهای کشور وارد می‌شوند با توجه به کشور مبدا بین ٣ تا حداکثر ۶ ماه مجازند در سرزمین اصلی تردد کنند.
وی گفت: نام راننده مجاز خودروهای پلاک گذر موقت در اسناد صادره از سوی راهنمایی و رانندگی درج شده و سایر اشخاص حق رانندگی با آن را ندارند. به گفته وی، تمدید پروانه ورود موقت توسط گمرک بدون اخذ پلاک از راهنمایی و رانندگی مجوزی برای تردد تلقی نمی‌شود و ممنوع است و در صورت تردد پس از پایان اعتبار، به‌عنوان خودروی قاچاق با آن برخورد می‌شود.


معاون کمیته امداد استان تهران اعلام کرد
جمع‌آوری صندوق‌های صدقات فلزی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری تمام صندوق‌های بزرگ فلزی صدقات تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
محمدهادی سیف با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ هزار صندوق بزرگ در معابر و میادین شهرها و همچنین ۴۵۰ هزار صندوق کوچک (خانگی) در سطح استان تهران وجود دارد، به ایسنا گفت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد کاهش صندوق‌های بزرگ در سطح معابر و نصب صندوق‌های الکترونیکی است. طرح تعویض صندوق‌ها از سال گذشته آغاز و تاکنون بیش از 3 هزار صندوق بزرگ از معابر جمع‌آوری شده که تا پایان امسال نیز نزدیک به 7 هزار صندوق دیگر جمع‌آوری خواهد
 شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ همه صندوق‌های بزرگ فلزی از سطح معابر جمع‌آوری و روش‌های نوین الکترونیکی، دستگاه‌های عابربانک‌، اپلیکیشن سنا (سامانه نیکوکاری امداد) و تلفن ۷۳۵۵ جایگزین می‌شود.
وی در ادامه از پرداخت ۳۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صدقه از سوی تهرانی‌ها در ۱۰ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۰ دستگاه وب کیوسک در نقاطی مانند فرودگاه امام خمینی(ره)، فروشگاه شهروند و همچنین ۱۵۰ دستگاه پرداخت با کارت شهروندی در ایستگاه‌های مترو و BRT نصب شده است که مردم خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از این روش‌ها به نیازمندان اختصاص دهند.


استعفای معاون اجتماعی  وزارت بهداشت
محمدهادی ایازی از سمت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت استعفا کرد.
  به گزارش افکار، محمدهادی ایازی از معاونت اجتماعی وزارت بهداشت استعفا کرد. گفتنی است ایازی از مدیران  بازنشسته وزارت بهداشت و مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بود که توسط وزیر بهداشت سابق در این سمت به کار گرفته شده بود.


Page Generated in 0/0052 sec