printlogo


کد خبر: 206490تاریخ: 1397/11/28 00:00
کوتاه و گویا

 موزه هنرهای دینی امام علی(ع) با مشارکت یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر میزبان فعالیت‌های هنرهای تجسمی کشور در ۴۰ سال گذشته خواهد بود. همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موزه هنرهای دینی امام علی(ع) با مشارکت یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر میزبان فعالیت‌های هنرهای تجسمی کشور در ۴۰ سال گذشته خواهد بود. نمایشگاه در 2 بخش «انتشارات 40 سال هنرهای تجسمی» و «فعالیت‌های هنرمندان» برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن، نمایش و ارائه کتاب‌ها، مجلات تخصصی و نشریه‌ها در حوزه هنرهای تجسمی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
 هفتادوچهارمین نشست توسعه و ترویج کتابخوانی با موضوع «استانداردهای کتابخانه‌های کودک» برگزار می‌شود. کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۴ پذیرای علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی و فعالان این عرصه است. بر این اساس، فرامرز مسعودی و فرزانه طاهری‌قندهاری به عنوان کارشناسان این برنامه درباره‌ استانداردهای لازم برای تاسیس و ارتقای کتابخانه‌های کودک و تاثیرهای آن بر کتاب و کتابخوانی سخن خواهند گفت.
 نازنین سادات‌نبوی، متخصص پوست و مو با بیان اینکه تولید چربی مازاد، پوست را چرب می‌کند و باعث خارش و همچنین تسریع تولید سلول‌‌های پوستی می‌شود،  اظهار داشت: چربی اضافه به این سلول‌ها می‌چسبد و این انباشتگی باعث تولید شوره‌‌های زردرنگ روی پوست سر و موها می‌شود. وی در ارتباط با درمان این عارضه نیز گفت: با مشاهده شوره‌‌های چرب شدت مشکل پوست سر نمایان می‌شود که باید شامپوی مناسبی را با توجه به نوع شوره انتخاب کرد. علاوه بر این استفاده از تونیک برای حل مشکل پوست سر توصیه می‌شود.
 علیرضا پرهیز، دبیر نهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج‌فارس در آستانه  برگزاری نهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج‌فارس که همزمان با  هفدهمین کنگره بین‌المللی جراحان دهان فک و صورت ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش و کنگره ۳۰ بهمن‌ماه تا ۳ اسفندماه‌ سال‌‌ جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود که در آن آخرین دستاوردهای علمی و تغییرات مربوط به جراحی‌های فک و صورت توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.
 


Page Generated in 0/0195 sec