printlogo


کد خبر: 206508تاریخ: 1397/11/29 00:00
اخبار

رئیس سازمان تعزیرات تهران  تشریح کرد
مشکلات توزیع گوشت گرم
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از مشکلات توزیع گوشت گرم و واردات آن به کشور سخن گفت.
محمدعلی اسفنانی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران، درباره اقدامات انجام شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی درباره نحوه توزیع و مبارزه با گران‌فروشی گوشت گوسفندی و مرغ به فارس اظهار داشت: ما همواره تلاش‌مان بر این بوده که بر نحوه توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز نظارت داشته باشیم. وی در همین باره افزود: ما همواره با سازمان‌های حمایت‌ مصرف‌کنندگان سازمان پشتیبانی امور دام، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر مراجعی که دخیل هستند همکاری‌های بسیار نزدیک و جلسات متعددی داریم و نحوه ورود به این موضوع را بررسی کردیم. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به واردات گوشت به کشور و مشکلات توزیع آن اظهار داشت: آنچه مسلم است این است که واردات گوشت در حد کافی به کشور انجام می‌شود ولی نظام توزیع یک مقدار دچار مشکل است چرا که ساختار لازم را در زمینه توزیع نداریم و شاید تصور نمی‌شد روزی ضرورت داشته باشد که به این سبک و سیاق گوشت توزیع شود.
اسفنانی افزود: لذا با توجه به اینکه حاشیه سود بازار با قیمت گوشت توزیعی خیلی متفاوت است و در برخی موارد حدود ۲ برابر اختلاف قیمت دارد، بنابراین طبیعی است که امکان ورود دلال‌ها و اخلال و عرضه خارج از شبکه زیاد شود.   

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا:
فریب پیامک جعلی «سهام عدالت» را نخورید
معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا از شهروندان خواست فریب پیامک جعلی «ثبت اطلاعات کارتی خود در سامانه سهام عدالت به همراه ۵۰۰ هزار تومان عیدی سال نو» را نخورند. به گزارش میزان، سرهنگ رامین پاشایی اظهار داشت: بسیاری از هموطنان گرامی روز‌های گذشته پیامکی دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه «فقط تا پایان اسفندماه فرصت باقی است جهت ثبت اطلاعات کارتی خود در سامانه سهام عدالت به همراه دریافت ۵۰۰ هزار تومان عیدی سال نو» اقدام کنند. این مقام انتظامی درباره نحوه عملکرد این مجرمان سایبری، گفت: پیامک مزبور هیچ‌گونه ارتباطی با سامانه رسمی سهام عدالت ندارد و اطلاعات شخصی و بانکی افراد مانند رمز دوم، شماره حساب و CCV2 را به سرقت می‌برند تا بتوانند به اهداف شوم خود که همانا سرقت است، دست پیدا کنند. معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک و غیرقانونی در فضای مجازی آن را از طریق سایت«www.cyberpolice.ir» به پلیس فتا اعلام کنند.

2 اسفند؛ پایان مهلت ثبت‌نام  کنکور سراسری 98
مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌های سراسر کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۸ پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ پایان می‌پذیرد. حسین توکلی به میزان گفت: ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۹۸ جهت پذیرش در رشته‌های با آزمون برای ورود به دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های غیردولتی و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود. وی ادامه داد: ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ پایان می‌پذیرد. توکلی افزود: پذیرش در هر یک از رشته‌ها بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیلی همانند کنکور سال گذشته انجام می‌گیرد. همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام همزمان با آغاز ثبت‌نام روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و همه داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل از ۲۴ بهمن می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.
 


Page Generated in 0/0052 sec