printlogo


کد خبر: 206510تاریخ: 1397/11/29 00:00
کوتاه و گویا

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به شرکت‌های گردشگری که صرفاً اینترنتی هستند، نمی‌توان اطمینان کرد. سردار کیوان ظهیری در توصیه به شهروندان برای انتخاب تورهای مسافرتی و گردشگری بویژه در ایام پایانی سال اظهار کرد: شهروندان باید برای انتخاب تور مسافرتی، دریافت ویزا و امور گردشگری به شرکت‌هایی مراجعه کنند که در امور شرکت‌ها ثبت شده باشند و در صورت عدم اطمینان، هیچ‌گاه اسناد، مدارک و پول خود را به این شرکت‌ها نسپارند.
  سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه۹ تهران ضمن بیان  فرصت‌ها و محدودیت‌های مرتبط با مجموعه میدان و برج آزادی گفت: مدیریت شهری همه توان خود را برای احیای میدان و برج آزادی به کار گرفته است و از آنجا که این محدوده جغرافیایی در مرز مشترک مناطق ۲و9 است؛ لذا باید همه جوانب از جمله محدودیت‌های ترافیکی این مرکز مواصلاتی غرب پایتخت لحاظ شود و مرمت‌های عمرانی به گونه‌ای انجام شود که به بافت تاریخی آن صدمه‌ای وارد نشود.
  دومین دوره برنامه بازرسی بهداشتی و ایمنی از عملیات جمع‌آوری و انتقال زباله در سطح مناطق شهرداری تهران توسط کارشناسان معاونت پیشگیری و بهداشت شرکت شهر سالم شهرداری تهران آغاز شد.


Page Generated in 0/0061 sec